Hejjj!!
Tack så jättemycket för svar, om jag inte kommer in via andra urvalet så blir det nog Umeå, kommer tacka nej om de ringer upp när terminen har hunnit börja! Gud va kul att du tyckte om Umeå, det är så skönt att höra verkligen. Ja, det enda jobbiga är att jag bor i Skåne så Örebro hade varit ganska mycket närmare hem. Men oavsett vad det blir så är jag nöjd.
En fråga nu när jag ändå har dig, tycker du det är värt det att engagera sig i kåren de har där? Liksom får du uppfattningen att vara i styrelsen är mycket tidskrävande? Har nämligen varit engagerad i föreningar under gymnasietiden, och hade varit kul och fortsätta vara det.
Och sen en annan sak, tänkte köpa en dator inför starten. Har en gammal chromebook som jag köpte av min skola innan studenten. Funderar då främst på en sån 2 in 1 dator som har en pekskärm för att underlätta studierna. Har hört att det är bra och ladda ner slides, och anteckna direkt i de, så en pekskärm hade underlättat betydligt tänker jag. Har jag rätt att det är en fördel att ha en sån, eller funkar det med en vanlig?
Återigen, tack så jättemycket för svar!