Linköping reserver

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2022 års vårtermin.
Reserv 8

Re: Linköping reserver

Inlägg av Reserv 8 »

Jag är reserv 8 i BII. Har tyvärr inte blivit uppringd. Men om jag blir lämnar jag en plats i Umeå. Om 2 reserver blivit uppringda måste jag vara på minst plats 6, ska ringa SYV imorgon och dubbelkolla hur det ser ut. De har ju upprop på måndag så förhoppningsvis ringer dem fler efter det.
Gäst

Re: Linköping reserver

Inlägg av Gäst »

Jag blev antagen i BI-gruppen häromdagen! Lämnar plats i Umeå.
Gast

Re: Linköping reserver

Inlägg av Gast »

Någon som har blivit uppringd i Linköping? Grattis till reserv 8 i bii! Någon mer som har information?
Pingvinen96
Inlägg: 5
Blev medlem: 28 dec 2021, 11:22

Re: Linköping reserver

Inlägg av Pingvinen96 »

Reservplats 17 i HP-kvoten. Ej uppringd ännu.
Hur går det för er som står i gruppen för HP?
studis

Re: Linköping reserver

Inlägg av studis »

Hej,

Står näst på tur för reservantagning i Linköping, antagningen stänger imorgon. Vill uppmana alla som är osäkra eller vet att de inte vill/kan fortsätta på läkarprogrammet i Linköping att alltingen ansöka om anstånd (skjuta upp studier), uppehåll eller studieavbrott. Hade hjälpt jättemycket om de som inte vill fortsätta säger till nu så får andra en chans. Tack så jättemycket och lycka till! :ler: :tur:
Pingvinen96
Inlägg: 5
Blev medlem: 28 dec 2021, 11:22

Re: Linköping reserver

Inlägg av Pingvinen96 »

studis skrev: 02 feb 2022, 19:07 Hej,

Står näst på tur för reservantagning i Linköping, antagningen stänger imorgon. Vill uppmana alla som är osäkra eller vet att de inte vill/kan fortsätta på läkarprogrammet i Linköping att alltingen ansöka om anstånd (skjuta upp studier), uppehåll eller studieavbrott. Hade hjälpt jättemycket om de som inte vill fortsätta säger till nu så får andra en chans. Tack så jättemycket och lycka till! :ler: :tur:
Hej,

Vilken plats och urvalsgrupp har du? Jag ringde LiU för en vecka sedan och de kunde inte säga vilken reserv de senast ringde upp. Hur fick du reda på att du står näst i kön? Lycka till!
Låst