Reservuppringningen vt22

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2022 års vårtermin.
Guest2

Re: Reservuppringningen vt22

Inlägg av Guest2 »

KI ringde och erbjöd plats, var reserv 3 i BI! Tackade ja, så kommer lämna en plats i Uppsala, hoppas det kan hjälpa någon att komma in där!
Gäst

Re: Reservuppringningen vt22

Inlägg av Gäst »

Har någon reserv i BII blivit uppringd av nått universitet än?
Guest

Re: Reservuppringningen vt22

Inlägg av Guest »

Guest skrev: 12 jan 2022, 11:33 jag är reserv 1 BI på KI, blev uppringd och erbjuden en plats.
glömt att säga att jag kommer att lämna en plats i uppsala
Gast

Re: Reservuppringningen vt22

Inlägg av Gast »

Gäst skrev: 12 jan 2022, 11:49 Har någon reserv i BII blivit uppringd av nått universitet än?
Vilket universitetet och reservplats har du? Jag väntar med på att bli uppringd men känns som de är en liten chans
Gäst

Re: Reservuppringningen vt22

Inlägg av Gäst »

Blev uppringd av KI, reserv 3 i HP, lämnar plats i Uppsala
Lakarsara

Re: Reservuppringningen vt22

Inlägg av Lakarsara »

Är antagen i Umeå, reserv 5 i Örebro och 8 i Linköping. Söker med BII. Väntar på att bli uppringd… :glad:
lakarstud

Re: Reservuppringningen vt22

Inlägg av lakarstud »

Gast skrev: 12 jan 2022, 12:18 Vilket universitetet och reservplats har du? Jag väntar med på att bli uppringd men känns som de är en liten chans
Reservuppringningen i BII-kvoten verkar också ha dragit igång. KI ökade från 14 till 16 antagna nu, kanske tar in någon mer idag. Linköping ökade från 17 till 18.
Gäst

Re: Reservuppringningen vt22

Inlägg av Gäst »

Vet någon om Uppsala börjat ringa upp reserver än?
Gast

Re: Reservuppringningen vt22

Inlägg av Gast »

lakarstud skrev: 13 jan 2022, 09:45 Reservuppringningen i BII-kvoten verkar också ha dragit igång. KI ökade från 14 till 16 antagna nu, kanske tar in någon mer idag. Linköping ökade från 17 till 18.
Vet någon in vilket reservnummer som blev uppringd innan den platsen togs? Kanske någon har i gruppen som är den som blev uppringd och kan svara?
Gast

Re: Reservuppringningen vt22

Inlägg av Gast »

Hej! Jag står som reserv 5 i Örebro (Hp). Kan se att det nu är 25 antagna i min kvot och 15 i BII. Är det någon som sökt i BI kvoten som kan se hur många som är antagna i den nu. Läste någonstans att Örebro har 65 platser totalt.
Låst