Antagningschanser i BII

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2022 års vårtermin.
Guest

Re: Antagningschanser i BII

Inlägg av Guest »

Gest skrev: 29 dec 2021, 23:48 Vad tror ni om mina chanser att bli uppringd, är reserv 8 i Umeå, reserv 16 i Örebro och 18 i Linköping detta är Bii kvoten. Jag tror jag har en chans i Umeå men jag vill in i Linköping, någon som vet hur många reserver de har ringt tidigare år?
Står i statistiken på den här sidan att Linköping ringde in reservplats 16 och Umeå reservplats 11 vt20 i BII. Har för mig att jag har läst att Örebro har ett stort överintag så de kanske inte ringer in så många, men det är en spekulation från min sida.

Hoppas det går vägen för dig!:)
Gast

Re: Antagningschanser i BII

Inlägg av Gast »

Någon i bii kvoten som har blivit uppringd än? Vilket reservnummer har ni och vart vill ni helst komma in?
frida8

Re: Antagningschanser i BII

Inlägg av frida8 »

Gast skrev: 13 jan 2022, 11:23 Någon i bii kvoten som har blivit uppringd än? Vilket reservnummer har ni och vart vill ni helst komma in?
Jag har reservnummer 2 i Örebro (BII). Inte blivit uppringd ännu.
Gast

Re: Antagningschanser i BII

Inlägg av Gast »

Örebro började ringa in folk idag, antigen blir du uppringd imorgon eller på måndag, skriv gärna här när du blir det!
Lakareeee

Re: Antagningschanser i BII

Inlägg av Lakareeee »

frida8 skrev: 13 jan 2022, 16:04 Jag har reservnummer 2 i Örebro (BII). Inte blivit uppringd ännu.

Du som står som reserv 2 i Örebro, är du idag antagen till ett annat lärosäte? Alltså kommer ju lämna plats någonstans till någon annan om du kommer in i Örebro?
Låst