DEN STORA RESERVUPPRINGNINGSTRÅDEN

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2021 års vårtermin.
Jamjam

DEN STORA RESERVUPPRINGNINGSTRÅDEN

Inlägg av Jamjam »

Hur många här står i uppsala som reserver, speciellt låga reservnummer i hp kvoten?
Hello

DEN STORA RESERVUPPRINGNINGSTRÅDEN

Inlägg av Hello »

Står på plats 23 i hp-kvoten i Uppsala, vad har ni för plats? Någon som blivit uppringd eller tackat nej?
Gäst

DEN STORA RESERVUPPRINGNINGSTRÅDEN

Inlägg av Gäst »

Jag var reserv nummer 2 i HP-kvoten till Uppsala och blev uppringd nu på morgonen. Lämnar en plats i Göteborg.
Gast

DEN STORA RESERVUPPRINGNINGSTRÅDEN

Inlägg av Gast »

Stort GRATTIS till din plats i Uppsala, har bara en undran har du tackat nej till din plats i Göteborg på antagning.se för kan inte se att det ändrats i antal antagna.
Jag

DEN STORA RESERVUPPRINGNINGSTRÅDEN

Inlägg av Jag »

Igår var det 28 pers antagna i HP-kvoten och nu är det 33 pers som antagits så jag antar att 5 reserver antagits? Min plats i kön är densamma dock, tror den inte har uppdaterats bara
Gäst

DEN STORA RESERVUPPRINGNINGSTRÅDEN

Inlägg av Gäst »

Gast 11:09: Nu har jag lämnat återbud till Göteborg. Vet inte om det syns direkt i antal antagna eller inte.
Gäst

DEN STORA RESERVUPPRINGNINGSTRÅDEN

Inlägg av Gäst »

Antalet antagna i HP-kvoten i KI verkar ha gått upp till 44 efter att ha varit nere på 42. Betyder troligen att endast 2 reserver har ringts upp i HP-kvoten än så länge. :(
Gast

DEN STORA RESERVUPPRINGNINGSTRÅDEN

Inlägg av Gast »

Japp nu syns det är nere på 49 stycken nu men verkar inte som dem börjat ringa från Göteborg ännu.
Usolando

DEN STORA RESERVUPPRINGNINGSTRÅDEN

Inlägg av Usolando »

Vet nån som kan se hp kvoten i uppsala hur många som är antagna där?
Gäst

DEN STORA RESERVUPPRINGNINGSTRÅDEN

Inlägg av Gäst »

tackat nej till plats på KI. Reservplats 10. Hp-kvot.
Låst