DEN STORA RESERVUPPRINGNINGSTRÅDEN

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2021 års vårtermin.
AlexG777

DEN STORA RESERVUPPRINGNINGSTRÅDEN

Inlägg av AlexG777 »

Tror ni tittar på vt20 vad gäller vt21 var det 42 och nu nere på 36 så mpnga som tackat nej hoppas det är flera som kommit in Göteborg som kan tänka sig dem platserna :). Så får vi hopoas på samtal redan nästa vecka göteborgs expedition hade dovk stängt till den 5e men hoppas det kan höna lite då men antar att våndan får fortsätta lite till.
hallahalla

DEN STORA RESERVUPPRINGNINGSTRÅDEN

Inlägg av hallahalla »

någon som blivit uppringd av Lund eller Uppsala i Hp-kvoten?
TAF

DEN STORA RESERVUPPRINGNINGSTRÅDEN

Inlägg av TAF »

Nej men mailade syv i Uppsala och de ska eventuellt börja ringa in reserver nästa vecka. Vilken reservplats har du? Någon med plats/reservplats i uppsala som kommer tacka nej? :)
hallahalla

DEN STORA RESERVUPPRINGNINGSTRÅDEN

Inlägg av hallahalla »

sitter på plats 7 i Uppsala.
AlexG777

DEN STORA RESERVUPPRINGNINGSTRÅDEN

Inlägg av AlexG777 »

Är nu 8 som tackat nej till sin plats så är nere på 34 antagna i Uppsala så verkar lovande för er som är reserver där, är det kanske någon här som kommit in i Göteborg som hellre vill gå i Uppsala? Börjar känna att min 6 reservplats i Göteborg är på gränsen till att räcka eller vad tror ni kommer det gå vägen.
Jobba

DEN STORA RESERVUPPRINGNINGSTRÅDEN

Inlägg av Jobba »

Hur många personer med 1,6 står som reserver i hpkvoten i uppsala o karolinska?
gesten

DEN STORA RESERVUPPRINGNINGSTRÅDEN

Inlägg av gesten »

Har någon blivit uppringd ännu?
Gasten
Inlägg: 43
Blev medlem: 29 nov 2020, 12:33

DEN STORA RESERVUPPRINGNINGSTRÅDEN

Inlägg av Gasten »

Reservuppringning i Lund börjar nästa vecka enligt den som ansvarar för antagningen till läkarprogrammet
Gast

DEN STORA RESERVUPPRINGNINGSTRÅDEN

Inlägg av Gast »

Gasten skrev:Reservuppringning i Lund börjar nästa vecka enligt den som ansvarar för antagningen till läkarprogrammet
Kan du se hur många som i Lund har tackat nej i BI och hp-grupperna?
Gasten
Inlägg: 43
Blev medlem: 29 nov 2020, 12:33

DEN STORA RESERVUPPRINGNINGSTRÅDEN

Inlägg av Gasten »

Det är två som har tackat nej i BI. Jag är inte med i hpgruppen så det kan jag tyvärr inte svara på.
Låst