Reservuppringning ht19

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2019 års hösttermin.
hithere

Reservuppringning ht19

Inlägg av hithere »

Hjertify
Vad har du för Hp?
Hjertify
Inlägg: 12
Blev medlem: 13 jul 2019, 10:17

Reservuppringning ht19

Inlägg av Hjertify »

Ja blev uppring kl 8:00 och jag har 1.7 i HP, jag vet även att flertal av de reserver "bakom" mig har 1.7 i HP, iallafall vid urval 1.
Johns

Reservuppringning ht19

Inlägg av Johns »

@Shyne, du som ska på uppropet på måndag, hade uppskattat ifall du kunde uppdatera oss senare om hur många som inte dök upp på uppropet (ifall du får den informationen). :)
Gäst

Reservuppringning ht19

Inlägg av Gäst »

Är det någon som är reserv i HP-kvoten till Örebro som har hört något?
amagu
Inlägg: 4
Blev medlem: 08 aug 2019, 21:15

Reservuppringning ht19

Inlägg av amagu »

Blev uppringd av GU idag och tackade ja! Var reserv 7 i BI/HP efter U2. De har nog tagit in 8 reserver hittills. Lycka till allihopa!
Gueest

Reservuppringning ht19

Inlägg av Gueest »

Tror ni de kommer att ringa in reserver ur hp-gruppen nästa vecka (Umeå)? Någon som vet hur det har sett ut tidigare år?
Samsam

Reservuppringning ht19

Inlägg av Samsam »

Hej Amagu!
Kan man få veta vad du hade i BI och hp?
Tack på förhand!
Gäst

Reservuppringning ht19

Inlägg av Gäst »

Lyckades inte lösa boende så har lämnat återbud till Umeå universitet, BI-gruppen, så någon kommer bli uppringd där. 21,30 BI-gruppen. Får börja i Uppsala i stället till våren där jag lyckas fixa lägenhet.
Shyne

Reservuppringning ht19

Inlägg av Shyne »

@Johns Ja absolut, ska försöka hålla lite koll på hur många det är som inte är där. Dock vet jag inte om man kan veta vilken urvalsgrupp de isåfall tillhör men ska hålla koll oavsett.
Gäst

Reservuppringning ht19

Inlägg av Gäst »

Någon som vet hur många ur hpkvoten som blev inringda i Umeå förra hösten? hur brukar det se ut? Händer det att reserver inte blir uppringda i Umeå pga överintag.
Låst