Reservuppringning

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2019 års vårtermin.
guest

Reservuppringning

Inlägg av guest »

ingen som hört ngt från göteborg?
qwe

Reservuppringning

Inlägg av qwe »

Första reserverna ringda i Linköping enligt SYO:n. Oklart från vilken grupp dock!
Gäst

Reservuppringning

Inlägg av Gäst »

Hur fungerar det när man blir uppringd? Behöver man ge svar på en gång eller får jag lite tid att meddela min sambo och så innan jag ger besked?
Har ju ordnat med boende och så där jag redan är antagen så man vill ju hinna tänka igenom sitt beslut menar jag.
Gäst

Reservuppringning

Inlägg av Gäst »

John K skrev:Vet ngn hur läget ser ut just med med reserv-uppringningen i Umeå? Brukar många hoppa av där precis innan terminens början? Just nu på antagning.se så är det 40 av 43 platser fylla i BI.
De ringer dig om du inte svarar så lämnar de sms eller röstmeddelande. Därefter måste du svara fort som fan har jag för mig annars lackar dem.
Gäst

Reservuppringning

Inlägg av Gäst »

qwe skrev:Första reserverna ringda i Linköping enligt SYO:n. Oklart från vilken grupp dock!
Hej, jag står på BI 3:e reserv i linköping men ej fått samtal ännu så tvivlar på att det är den gruppen.
Plats i Linkan

Reservuppringning

Inlägg av Plats i Linkan »

Jag blev just uppringd av Uppsala! Så glad! Stod som 4e reserv i BI kvoten.
Har lämnat återbud till en plats i Linköping (i BI) så nu borde det snart komma ett samtal till någon glad BIa! Håller tummarna för er alla! Trevlig helg!
qwe

Reservuppringning

Inlägg av qwe »

Plats i Linkan skrev:Jag blev just uppringd av Uppsala! Så glad! Stod som 4e reserv i BI kvoten.
Har lämnat återbud till en plats i Linköping (i BI) så nu borde det snart komma ett samtal till någon glad BIa! Håller tummarna för er alla! Trevlig helg!
GRATTIS!! :ler: :ler:
Gäst

Reservuppringning

Inlägg av Gäst »

Ringer dem in reserver från alla kvoter eller endast där folk lämnat återbud?
Gäst

Reservuppringning

Inlägg av Gäst »

Blev precis uppringd i Linköping (B1, 3:e reserv) Tackade ja till den och sa upp min plats i örebro
Guest

Reservuppringning

Inlägg av Guest »

Någon uppringd av reserverna i HP-kvoten i Linköping? :)
Låst