Reservantagning VT-17

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2017 års vårtermin.
Gäst

Reservantagning VT-17

Inlägg av Gäst »

Göteborg har tagit in 14 i BIEX och 10 i BIEXH.
Gäst

Reservantagning VT-17

Inlägg av Gäst »

Lämnade precis återbud i Linköping, BIEX. Kom in i Göteborg i måndags, antingen BIEX 4 plats eller BIEXH 5 plats. Lycka till :betagen:
Gäst

Reservantagning VT-17

Inlägg av Gäst »

Ingen antagen i Umeå BIEX, och hela kvoten är uppfylld så förmodligen kommer inte någon bli det heller...
gast

Reservantagning VT-17

Inlägg av gast »

Har du pratat med Umeå om BIEX kvoten?
Gäst

Reservantagning VT-17

Inlägg av Gäst »

Ja, jag har pratat med Olov Olsson varje dag och det verkar ine hända någonting där... och han sa någonting om att han har kommat kvotfördelningen av reserverna och det är fullt i hela biexkvoten typ. Förstod inte riktigt vad han menade men tolkade det som att det förmodligen inte kommer röra sig så mycket i den kvoten. Jag är reserv 7 där så börjar väl tappa hoppet lite. Är det du som skrev förut och är reserv 2?
guest

Reservantagning VT-17

Inlägg av guest »

Har vi någon som nyligen ringts in till Linköping eller Örebro via HP? Skulle gärna vilja höra vilket reservnummer ni då hade :)
Stinaaaa

Reservantagning VT-17

Inlägg av Stinaaaa »

Ringde precis Liu och de sa att jag gått från reserv 19 till 10 i BIEX, och de har två obesvarade förfrågningar ute just nu så med lite tur rullar det ner två till resan veckan innan uppropet! (Ring Gunilla Åberg och fråga!)
Gäst

Reservantagning VT-17

Inlägg av Gäst »

Ingen som blivit uppringd i BII gruppen?
Okm

Reservantagning VT-17

Inlägg av Okm »

Hej !
Har någon hört något om KI ? Såg nu att PIL gruppen - andel antagna har nu blivit 51 st, har varit 53 st innan.
gast

Reservantagning VT-17

Inlägg av gast »

Stinaaa hur ligger du till i Örebro? Har de bara tagit in 2 reserver o Biex?
Låst