PIL vt17

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2017 års vårtermin.
Gäst

PIL vt17

Inlägg av Gäst »

Hej alla blivande läkarstudenter? Är det någon som skrev PIL i oktober som har fått svar än? När skulle man få svar?
gast

PIL vt17

Inlägg av gast »

Jag skrev också nu i oktober, man skulle få svar denna vecka. Segt att de sitter med utskicken till sista stund... Är det någon som fått svar än?
Guest

PIL vt17

Inlägg av Guest »

På HPGs forum var det någon som skrev att de hade ringt till KI och fått informationen att det skickas ut på mån/tis nästa vecka. Kan inte bekräfta att det stämmer men funderar själv att ringa och höra med KI imorgon.
Gäst

PIL vt17

Inlägg av Gäst »

Jepp, kommer förmodligen också höra av mig till Ki imorgon. Har dock för mig att provledaren i vår skrivsal sa att den 8:onde november var absolut sista dagen för dem att höra av sig.
gast

PIL vt17

Inlägg av gast »

sjukt irriterande, det står "vecka 44: Kallelse till intervju skickas via e-post" under "Tidsplan för PIL" på hemsidan.
Nyberg89
Inlägg: 348
Blev medlem: 19 dec 2011, 21:01

PIL vt17

Inlägg av Nyberg89 »

Kom ihåg att testen skickades till Australien för rättning. Inte första gången det blir sena svar och folk blir oroliga.a
Gast

PIL vt17

Inlägg av Gast »

Still nothing..
Gäst

PIL vt17

Inlägg av Gäst »

Jaha. Vilken besvikelse. Rejäl höjning av poängen :ledsen:
Undrar om detta är en del av den kommande höjningen av antagningspoängen?
gast

PIL vt17

Inlägg av gast »

Ja jäklar, 33 poäng, otrolig höjning... Har fusket från HP flyttat in på PIL? Eller hur kan det ha skett en sådan otrolig höjning?
Gäst

PIL vt17

Inlägg av Gäst »

Läste på något forum att det var ovanligt många kallade denna gång. 33 poäng är ju det högsta på ett bra tag. Hoppas att detta inte säger något om hur antagningspoängen kommer se ut i vår bara...
Låst