Begagnad kurslitteratur

Högskolestudiemedel, gymnasialt studiemedel, bidrag, stipendier, utgifter, et cetera.
Eli

Begagnad kurslitteratur

Inlägg av Eli »

vhansson92 skrev:Ska eventuellt börja läsa i GU nu till våren och undrar om Anatomi atlas av Michael Budowick är en bra anatomibok? Någon som har en kommentar om denna bok? :)
Du behöver inte fundera på att skaffa en bok till det än när du läser på GU iaf, du klarar dig bra utan anatomiatlas fram till termin 4. Vissa köper under T1 men jag har inte saknat det. Human Anatomy av Marieb m.fl. (den rekommenderade kurslitteraturen) räcker för översiktskursen. Vill du ändå ha någon rekommenderar många denna då den är kompakt: http://www.adlibris.com/se/bok/mannisko ... 9147084357
Personligen tycker jag Sobotta har bättre bilder, men den kommer i tre volymer där varje bok är relativt stor, så om man vill ha med sig den någonstans kan det vara krångligt. Så är Feneis (länken ovan) ett bra alternativ.
Eli

Begagnad kurslitteratur

Inlägg av Eli »

Thiemes små pockets är rätt trevliga också om man vill ha något som går lätt att ta med sig, men jag har för mig att det bara är amerikansk latin i dem?
Skriv svar