Stora Reservtråden!

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2015 års hösttermin.
Asun

Stora Reservtråden!

Inlägg av Asun »

För Örebro behövs det att registrerar till utbildningen fr.o.m. idag till den 26 augusti. Min fråga är om andra universitet har samma registrerings system? För i så fall skulle man kunna få sin reservintag redan innan programmet börjar den 31 augusti.
Gäst

Stora Reservtråden!

Inlägg av Gäst »

Uppsala har registrering på den första kursen fram till 20/8. Hur snabbt de börjar ringa in reserver efter det, om det finns luckor, vågar jag inte svara på.
Guest

Stora Reservtråden!

Inlägg av Guest »

Någon som vet hur linköpings HP-kö har rört sig? Det senaste jag vet är att reserv 4 blev uppringd förra torsdagen....
Gäst

Stora Reservtråden!

Inlägg av Gäst »

Är det någon som har någon aning om ifall kön till Örebro har rört sig? Framför allt HP-gruppen!
Zingo

Stora Reservtråden!

Inlägg av Zingo »

Igår sökte studievägledaren reserv nummer 9 i HP gruppen Liu! Jag är reserv nr 10. Och jag är en nypa rastlös. :)
Gäst

Stora Reservtråden!

Inlägg av Gäst »

Hoppas verkligen du kommer in!
Guest

Stora Reservtråden!

Inlägg av Guest »

Åh herregud! Jag är reserv 17 i HP-gruppen men borde väl ha flyttats fram till plats 8 nu efter igår. Hoppas du kommer i nr 10 och jag hoppas verkligen att jag också kommer in så vi ses!!!
Zingo

Stora Reservtråden!

Inlägg av Zingo »

Samtalet kom bara nån timme efter jag hade skrivit detta! Som ett brev på posten. Ja, hoppas vi ses :flinar:
Guest

Stora Reservtråden!

Inlägg av Guest »

Stort grattis Zingo!!! Är så nervös, hade gett upp hoppet men nu känns det som att det finns en chans igen!

Hur gör du med bostad nu? Jag har en del köpoäng hos studentbostader.se men har inte kunnat intresseanmäla något eftersom jag inte varit antagen. Släpper de fler lägenheter/korridorsrum under terminens gång eller är det bara vid starten av hösttermin och vårtermin?
Gäst

Stora Reservtråden!

Inlägg av Gäst »

Är det bara Linköping som har börjat ringa in reserver eller är det någon som hört något från de andra lärosätena?
Låst