Linköping ht-14

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2014 års hösttermin.
Smileduck
Inlägg: 18
Blev medlem: 04 mar 2014, 15:49

Re: Linköping ht-14

Inlägg av Smileduck »

Är också antagen nu efter urval 2 till Linköping! Känns bra då det var mitt förstaval! :)
AMB
Inlägg: 125
Blev medlem: 24 nov 2012, 17:23

Re: Linköping ht-14

Inlägg av AMB »

Någon här som tänker pendla? .... tänk om vi hade kunnat få en "egen" basgrupp så vi kanske kunde styra lite när det passar bäst att träffas....
Malena

Re: Linköping ht-14

Inlägg av Malena »

Hej på er alla glada antagna i Linköping!

Malena heter jag och ska också börja på läkarprogrammer tillsammans med er till hösten. Var inte alls så säker på att jag skulle komma in, så det blev en kul överraskning. Är från Stockholm och har fort. Inte lyckats fixa bosad i Linköping. Finns det någon som kanske vill dela med mig?

Ring mig på 070 723 76 38 el maila på malenalope@hotmail.com så berättar jag mer om mig.

Tusen tack och grattis till oss :)
Malena

Re: Linköping ht-14

Inlägg av Malena »

Förlåt!

070 723 76 39* ska det stå :)
Malena

Re: Linköping ht-14

Inlägg av Malena »

Hej allihopa!

En fråga: är det linköpings universitet eller hälsouniversitetet som vi är antagna till? Lite förvirrad.
gast

Re: Linköping ht-14

Inlägg av gast »

Hej Malena och välkommen!

Man skulle kunna säga att du är antagen till båda. Linköpings Universitet består av flera delar där HU, eller Hälsouniversitetet, är en del av LiU. Det innebär i praktiken enbart det att du pluggar på Campus US istället för Campus Valla.
Malena

Re: Linköping ht-14

Inlägg av Malena »

I see :)

Tackar!!!
frenil941
Inlägg: 10
Blev medlem: 11 jun 2014, 21:31

Re: Linköping ht-14

Inlägg av frenil941 »

Ni som blivit antagna, har ni fått något mail/post/blivit uppringda med info?
Smileduck
Inlägg: 18
Blev medlem: 04 mar 2014, 15:49

Re: Linköping ht-14

Inlägg av Smileduck »

Ja, ett brev med allmän information om skolan och schema för starten, vart vi ska träffas och information om nollningen. Helt enkelt allt du behöver veta inför starten!
SofiaKL

Re: Linköping ht-14

Inlägg av SofiaKL »

Hej!

Även jag är antagen till läkarprogrammet i linköping till hösten! Fantastiskt kul!! Blir spännande att träffa er alla, har någon börjat fundera på bostad? Studentrum eller lägenhet? Är själv lite kluven angående vad som passar bäst såhär i början...

Ses i slutet av augusti!
Låst