Diskussioner (Chans till reservantagning VT13)

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2013 års vårtermin.
Erka

Re: Diskussioner (Chans till reservantagning VT13)

Inlägg av Erka »

hej, berätta gärna när de ringer till dig, borde väl bli snart eftersom du står som etta /E
Gäst

Re: Diskussioner (Chans till reservantagning VT13)

Inlägg av Gäst »

Hej!
För er som kan vara intresserade finns det nu en plats ledig i Linköping (kom in med hp) och jag står inte längre i kö i Uppsala (där jag hade plats 8 i hp-gruppen efter urval 2)! Har istället blivit antagen i Göteborg där jag kom in som reserv i HP-gruppen (plats 3 efter urval 2).

Jag står som reserv till Lund fortfarande på plats nummer 6 i hp-gruppen. Vet någon om det börjat röra på sig där än? Och om jag har chans att komma in? :glad:
Mustafa Al-Attar
Inlägg: 410
Blev medlem: 17 jul 2011, 16:06
Kontakt:

Re: Diskussioner (Chans till reservantagning VT13)

Inlägg av Mustafa Al-Attar »

Erka skrev:hej, berätta gärna när de ringer till dig, borde väl bli snart eftersom du står som etta /E
.
Ja, absolut, men tills nu fick jag inte smatalet :(
När tror du att de ska ring mig? :)
Mustafa Al-Attar
Mustafa Al-Attar
Inlägg: 410
Blev medlem: 17 jul 2011, 16:06
Kontakt:

Re: Diskussioner (Chans till reservantagning VT13)

Inlägg av Mustafa Al-Attar »

Gäst skrev:Tror ni att det finns någon möjlighet att komma in i Linköping som tjugonde reserv i B1...?
.
Du är reserv nr 18 nu, eftersom jag var reserv nr 3 och jag ringt Linköpings universitetet visste jag att jag blev reserv nr 1 :)
Men tills nu fick jag inte ett samtal :)
Mustafa Al-Attar
Gast

Re: Diskussioner (Chans till reservantagning VT13)

Inlägg av Gast »

Någon som vet om reservantagningen i Umeå har kommit igång? :glad:
Gäst

Re: Diskussioner (Chans till reservantagning VT13)

Inlägg av Gäst »

undrar detsamma, för hp kvoten!
Gast

Re: Diskussioner (Chans till reservantagning VT13)

Inlägg av Gast »

Då hoppas vi att någon kan svara oss båda. Jag har dock en dålig reservplats men man kan alltid hålla tummarna!
Dan

Re: Diskussioner (Chans till reservantagning VT13)

Inlägg av Dan »

Man får ju lite hopp när man ser att det är rätt höga nummer på reservantagningen i Linköping i hp-kvoten, att reserv 39 (!!) en gång blev kallad och reserv 30 en annan. Vill verkligen börja där men har ett väldigt dåligt reservnummer.. 32. Har jag någon chans?
Erka

Re: Diskussioner (Chans till reservantagning VT13)

Inlägg av Erka »

Söker i B1 kvoten, reserv 22. Är det lättare att komma in i den kvoten än i HP-kvoten???/E
Gäst

Re: Diskussioner (Chans till reservantagning VT13)

Inlägg av Gäst »

Umeå hade ett överintag på 10 pers sa de, vet inte riktigt om de hade det förra året också, hur som var 4 antagna så 6 till måste hoppa av innan de börjar kalla reserver
Låst