Litteratur

Bostad, studentliv, möjligheter, kurser, praktik, tillgodoräknande, et cetera.
AMB
Inlägg: 125
Blev medlem: 24 nov 2012, 17:23

Litteratur

Inlägg av AMB »

Känns som om de finns en del valmöjligheter om man ser på litteraturlistan, några tips vad man bör välja ? Någon litteratur lättare att ta till sig än någon annan ?
lakstudent

Re: Litteratur

Inlägg av lakstudent »

Mitt första råd är - vänta!
Det finns många böcker att välja på för att alla ska hitta nåt som faller denne i smaken. Dina äldrekursare och superfaddrar kommer att ha många åsikter om för och nackdelar, många har dessutom böcker att sälja till mycket ett mycket billigare pris.
Det bästa är att bara börja utan böcker för du läser 7 veckor HEL i början av terminen (då behövs inga specifika böcker) och då finns det gott om tid att gå till biblioteket och bläddra i olika alternativ :)
jimmy95

Re: Litteratur

Inlägg av jimmy95 »

Amb min framtida kollega see you on the other side in Linköping xD :skrattar:
Mustafa Al-Attar
Inlägg: 410
Blev medlem: 17 jul 2011, 16:06
Kontakt:

Re: Litteratur

Inlägg av Mustafa Al-Attar »

AMB,
Vänta ett tag, för att det är inte säkert att den boken som passar mig skulle passa dig :)
I linköping så finns det minst två böcker som du kan välja till varje Tema och därför blir det svårt att rekommendera en bok som passar dig bra :D
Mustafa Al-Attar
Gäst

Re: Litteratur

Inlägg av Gäst »

:censur: Han frågade om man ska tänka på nåt särskilt i valet av litteratur när det finns flera att välja till varje tema. Han frågade inte huruvida en viss bok passar dig bättre eller sämre. Så nej, han behöver inte vänta. :censur:

Inlägg redigerat i enlighet med forumets regler.
/ Moderator
Skriv svar