Cookies

Europeiska unionen och Sveriges riksdag kräver att alla hemsidor informerar läsare om cookies. Denna sajt använder cookies för Google Analytics, för att spara döljande av notiser och annonser och för andra funktioner. Ifall din webbläsare är inställd på att acceptera cookies tolkas det som samtycke.

[ dölj detta och tillåt visning av nyheter och diskussioner ]

Annons

Högskoleprovguiden

[ dölj denna ]

Forum

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

Nils intervjuad: Svenska Dagbladet, 24 februari

Synpunkter, kommentarer, förslag, feedback, et cetera.

10 feb 2012, 17:54

För den som eventuellt är intresserad så blev jag för en vecka sedan intervjuad av en journalist. Intervjun kommer att ingå i tidningen Studera (för blivande studenter) som ska publiceras med Svenska Dagbladet den 24 februari i Storstockholm.
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Läkarstudent

10 feb 2012, 18:40

Vad roligt!
wiicky
Läkarstudent
Linköping

11 feb 2012, 00:03

Kanske inte får avslöja för mig men frågar ändå:

Vad blev du intervjuad om?
20100366

12 feb 2012, 21:18

Mest om läkarutbildningar ur ett perspektiv för eventuella blivande läkarstudenter. Det var även några personliga frågor men de flesta försvann i redigeringsprocessen (texten hade begränsat utrymme och utbildningsrelaterad information är viktigare att få med i ett sammanhang som detta).
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Läkarstudent

13 feb 2012, 02:38

Nils skrev:Mest om läkarutbildningar ur ett perspektiv för eventuella blivande läkarstudenter. Det var även några personliga frågor men de flesta försvann i redigeringsprocessen (texten hade begränsat utrymme och utbildningsrelaterad information är viktigare att få med i ett sammanhang som detta).

Va kul :glad: ....... Hoppas att nästa intervju ska handla om hur kunde du lösa ett stort problem inom läkaryrket :cool:
Mustafa Al-Attar
Användarvisningsbild
Mustafa Al-Attar
Läkarstudent
Linköping

13 feb 2012, 15:58

nabster skrev:Va kul :glad: ....... Hoppas att nästa intervju ska handla om hur kunde du lösa ett stort problem inom läkaryrket :cool:
vilket problem?
Gäst

13 feb 2012, 17:11

Gäst skrev:
nabster skrev:Va kul :glad: ....... Hoppas att nästa intervju ska handla om hur kunde du lösa ett stort problem inom läkaryrket :cool:
vilket problem?

Jag hoppas bara att han ska lösa ett probem inom läkaryrket på framtiden eftersom han verkar världigt smart :glad:
Mustafa Al-Attar
Användarvisningsbild
Mustafa Al-Attar
Läkarstudent
Linköping

13 feb 2012, 21:28

Kan du inte lägga upp intervjun här, så vi som inte bor i Stockholm också kan se den ? :)
addmoll89

14 feb 2012, 22:42

nabster skrev:Jag hoppas bara att han ska lösa ett probem inom läkaryrket på framtiden eftersom han verkar världigt smart :glad:
Tack för komplimangen! :)
addmoll89 skrev:Kan du inte lägga upp intervjun här, så vi som inte bor i Stockholm också kan se den ? :)
Den har inte ens blivit publicerad ännu, så det vore nog inte etikettsmässigt av mig... :)
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Läkarstudent

27 feb 2012, 22:22

Missade intervjun och kan inte hitta den på deras hemsida, mycket störande. Skulle du kunna lägga upp intervjun eller länka till den?
Läkarstudent
Krogshede
Läkarstudent