Nils intervjuad: Svenska Dagbladet, 24 februari

Synpunkter, kommentarer, förslag, feedback, et cetera.
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Inlägg: 4717
Blev medlem: 22 apr 2008, 23:52

Nils intervjuad: Svenska Dagbladet, 24 februari

Inlägg av Nils »

För den som eventuellt är intresserad så blev jag för en vecka sedan intervjuad av en journalist. Intervjun kommer att ingå i tidningen Studera (för blivande studenter) som ska publiceras med Svenska Dagbladet den 24 februari i Storstockholm.
wiicky
Inlägg: 20
Blev medlem: 02 okt 2011, 18:03
Kontakt:

Re: Nils intervjuad: Svenska Dagbladet, 24 februari

Inlägg av wiicky »

Vad roligt!
20100366
Inlägg: 13
Blev medlem: 07 dec 2011, 23:55

Re: Nils intervjuad: Svenska Dagbladet, 24 februari

Inlägg av 20100366 »

Kanske inte får avslöja för mig men frågar ändå:

Vad blev du intervjuad om?
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Inlägg: 4717
Blev medlem: 22 apr 2008, 23:52

Re: Nils intervjuad: Svenska Dagbladet, 24 februari

Inlägg av Nils »

Mest om läkarutbildningar ur ett perspektiv för eventuella blivande läkarstudenter. Det var även några personliga frågor men de flesta försvann i redigeringsprocessen (texten hade begränsat utrymme och utbildningsrelaterad information är viktigare att få med i ett sammanhang som detta).
Mustafa Al-Attar
Inlägg: 410
Blev medlem: 17 jul 2011, 16:06
Kontakt:

Re: Nils intervjuad: Svenska Dagbladet, 24 februari

Inlägg av Mustafa Al-Attar »

Nils skrev:Mest om läkarutbildningar ur ett perspektiv för eventuella blivande läkarstudenter. Det var även några personliga frågor men de flesta försvann i redigeringsprocessen (texten hade begränsat utrymme och utbildningsrelaterad information är viktigare att få med i ett sammanhang som detta).
Va kul :glad: ....... Hoppas att nästa intervju ska handla om hur kunde du lösa ett stort problem inom läkaryrket :cool:
Mustafa Al-Attar
Gäst

Re: Nils intervjuad: Svenska Dagbladet, 24 februari

Inlägg av Gäst »

nabster skrev:Va kul :glad: ....... Hoppas att nästa intervju ska handla om hur kunde du lösa ett stort problem inom läkaryrket :cool:
vilket problem?
Mustafa Al-Attar
Inlägg: 410
Blev medlem: 17 jul 2011, 16:06
Kontakt:

Re: Nils intervjuad: Svenska Dagbladet, 24 februari

Inlägg av Mustafa Al-Attar »

Gäst skrev:vilket problem?
Jag hoppas bara att han ska lösa ett probem inom läkaryrket på framtiden eftersom han verkar världigt smart :glad:
Mustafa Al-Attar
addmoll89

Re: Nils intervjuad: Svenska Dagbladet, 24 februari

Inlägg av addmoll89 »

Kan du inte lägga upp intervjun här, så vi som inte bor i Stockholm också kan se den ? :)
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Inlägg: 4717
Blev medlem: 22 apr 2008, 23:52

Re: Nils intervjuad: Svenska Dagbladet, 24 februari

Inlägg av Nils »

nabster skrev:Jag hoppas bara att han ska lösa ett probem inom läkaryrket på framtiden eftersom han verkar världigt smart :glad:
Tack för komplimangen! :)
addmoll89 skrev:Kan du inte lägga upp intervjun här, så vi som inte bor i Stockholm också kan se den ? :)
Den har inte ens blivit publicerad ännu, så det vore nog inte etikettsmässigt av mig... :)
Krogshede
Inlägg: 26
Blev medlem: 23 feb 2012, 19:13

Re: Nils intervjuad: Svenska Dagbladet, 24 februari

Inlägg av Krogshede »

Missade intervjun och kan inte hitta den på deras hemsida, mycket störande. Skulle du kunna lägga upp intervjun eller länka till den?
Läkarstudent
Skriv svar