Reserv Umeå

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2020 års vårtermin.
Guest

Reserv Umeå

Inlägg av Guest »

Gäst skrev:Vet någon vilket reservnummer som står på tur i hp-kvoten? Jag vet att i alla fall reservnummer 4 blivit uppringd och tackat ja.
Hur många har antagits i HP-kvoten? Tror man får avvakta om det är 55 som antagits i HP-kvoten.
Gäst

Reserv Umeå

Inlägg av Gäst »

Hur många har antagits i HP-kvoten? Tror man får avvakta om det är 55 som antagits i HP-kvoten.[/quote]

Det står 55 på uhr och på antagning.se står det 53 nu. I alla fall reserv 4 har blivit uppringd förra veckan. Hoppas det rör sig mycket imorgon efter uppropet, håller tummarna :ler: jag har mailat och frågat vilket reservnummer som står på tur men har inte fått svar ännu.
Guest

Reserv Umeå

Inlägg av Guest »

Det var rätt många på uppropet (runt 15 pers) som inte närvarade på uppropet. Studie och yrkesvägledaren ska ringa in folk idag så folk som har ett lågt nummer som reserv har stor chans att komma in.
Gast

Reserv Umeå

Inlägg av Gast »

Någon vet om KI?
Gäst

Reserv Umeå

Inlägg av Gäst »

Någon som kontaktuppgifter direkt till studievägledare eller liknande för läkarprogrammet Umeå? Jag hittar bara kontaktformulär på umu.se där frågan går till infocenter..
Gäst

Reserv Umeå

Inlägg av Gäst »

Gäst skrev:Någon som kontaktuppgifter direkt till studievägledare eller liknande för läkarprogrammet Umeå? Jag hittar bara kontaktformulär på umu.se där frågan går till infocenter..
Jag hittade nu. Han svarade att reserv 6 står på tur i hp-kvoten och de kommer att ringa in personer i max 3 veckor.
Gäst

Reserv Umeå

Inlägg av Gäst »

Någon med reservnummer 6-31 i Umeås HP-kvot som kommer att tacka nej till sin plats? :)
Gäst

Reserv Umeå

Inlägg av Gäst »

Någon som fått samtal?
Lovisa427738

Reserv Umeå

Inlägg av Lovisa427738 »

Pratade med ansvarig precis och reserv 7 är nu den senaste som blivit antagen (HP-kvot). De kan ringa in reserver tom den 7:e februari.
Gäst

Reserv Umeå

Inlägg av Gäst »

Lovisa427738 skrev:Pratade med ansvarig precis och reserv 7 är nu den senaste som blivit antagen (HP-kvot). De kan ringa in reserver tom den 7:e februari.
Reserv 7 (1.55) blev den sista.
Låst