Reservuppringning ht19

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2019 års hösttermin.
Gäst

Reservuppringning ht19

Inlägg av Gäst »

Nån som har info gällande Örebro, främst HP-kvoten?
Gäst

Reservuppringning ht19

Inlägg av Gäst »

Ingen info om Örebro tyvärr. Jag har reservplats 4 i HP-kvoten, men har inte hört något.
gaaaast

Reservuppringning ht19

Inlägg av gaaaast »

Är det någon som vet om någon reserv har kallats in till GU i BI-gruppen ännu? Och isf hur många reserver? :))
Gast

Reservuppringning ht19

Inlägg av Gast »

gaaaast skrev:Är det någon som vet om någon reserv har kallats in till GU i BI-gruppen ännu? Och isf hur många reserver? :))
Tidigare i tråden har har det skrivits att reserv 7 efter U2 blivit uppringd. (Som förmodligen tackade nej då det spekulerades att 8 st blivit uppringda, var 30 aug).
Guest

Reservuppringning ht19

Inlägg av Guest »

Måste man ge ett svar direkt om dem ringer? Om man missar deras samtal vad händer då? Sitter liksom på jobb, har inte möjligheten att svara hela tiden i telefon.
Gäst

Reservuppringning ht19

Inlägg av Gäst »

Guest skrev:Måste man ge ett svar direkt om dem ringer? Om man missar deras samtal vad händer då? Sitter liksom på jobb, har inte möjligheten att svara hela tiden i telefon.
I Uppsala vet jag att man har 24 timmar på sig att tacka ja, vet tyvärr inte hur det ser ut på övriga universitet.
Gäst

Reservuppringning ht19

Inlägg av Gäst »

Är det någon som råkar veta hur många som inte dök upp på uppropet i Uppsala? Verkar inte ha rört på sig alls mycket...

Och hur brukar de anta reserver, antar de första reserven från samma urvalsgrupp som personen som hoppade av kom in genom eller har de en gemensam kö för både HP-reserver och betygsreserver?
Johns

Reservuppringning ht19

Inlägg av Johns »

Ingen som har några nyheter angående reservantagningen i Umeå? Någon som vet hur många som har blivit uppringda än? (HP kvoten)
Gast

Reservuppringning ht19

Inlägg av Gast »

Vad har du för reservnr?
GsstGBG

Reservuppringning ht19

Inlägg av GsstGBG »

Jag var reserv 5 i HP-gruppen i Umeå, blev inte inringd. Hade 1,6 HP
Låst