BF kvoten KI

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2018 års vårtermin.
Amira

BF kvoten KI

Inlägg av Amira »

Hej!
Har reservplats nr 1 i BF (folkhögskolekvoten) på KI. Två har hittills blivit antagna. Vad tror ni om mina chanser?
Guest

BF kvoten KI

Inlägg av Guest »

Va har du i hp? Hon som stod första reserv förra termin kom inte in. Totalt antogs 0 i BF gruppen förra termin. Alltså inga BF sökande antogs på läkarprogrammet på Karolinska :/
Amira

BF kvoten KI

Inlägg av Amira »

Jag har 1,45 i hp.
Hur har du fått reda på denna information?
Vadå, INGA BF sökande antogs? Du menar inga reserver fr BF antogs?
Guest

BF kvoten KI

Inlägg av Guest »

Jag var med i den kvoten. Jag menar INGEN antogs i BF kvoten, när andra hade lämnat återbud eller ansökt dispens eller tillgodoräknats sig till högre termin, ingen fick deras plats, i slut ändan stod "0" antagna.
KI2018

BF kvoten KI

Inlägg av KI2018 »

Det enklaste sättet är att ringa till KI och fråga. Inringda reserver skrivs inte ut för alla att se på antagning. VT17 kom reserv 1 in under urval 2, tidigare terminen har reserv nummer 3 och 6 kommit in så slå dem en signal istället.
Gäst

BF kvoten KI

Inlägg av Gäst »

Jag var reserv 1 förra terminen efter urval 2, kom ej in.
Amira

BF kvoten KI

Inlägg av Amira »

KI2018 : Intressant info, och bra tips! Hur/var ser du att VT17 kom reserv 1 in under urval 2?
Gäst skrev:Jag var reserv 1 förra terminen efter urval 2, kom ej in.
Tråkigt att höra! Jag är dock reserv 1 efter urval 1, kanske kan detta göra skillnad. Is i magen nu gäller för mig!
KI2018

BF kvoten KI

Inlägg av KI2018 »

Här på hemsidan. Klicka på antagning, via folkhögskoleomdöme, scrolla ned till antagningstabeller.
Låst