Boende i Riga!

Hur man blir antagen, hur man ansöker, antagningschanser, et cetera.
Gäst

Boende i Riga!

Inlägg av Gäst »

Hej!
Jag blev nyligen antagen till Riga Stradins University RSU. Jag söker nu boende och funderar på att första tiden bo på ett s.k student hostel i Riga. Då terminen börjar den 5 september är det lite bråttom. Är det någon som pluggar där som har koll på vilket boende som är bäst, eller som rent av känner någon som hyr ut lägenheter i Riga? All info som berör boende i Riga tas tacksamt emot! :)

Tack på förhand! /Albin
Berra

Boende i Riga!

Inlägg av Berra »

Agoda är en superb app for att hitta hostels!
Berra

Boende i Riga!

Inlägg av Berra »

Agoda är en superb app for att hitta hostels!
Du kan enkelt hitta bra tillfalliga alternativ dar. Och nar du val ar pa plats sa kommer du definitivt kunna hitta en mer permanent losning!
Johan Stenhammar

Boende i Riga!

Inlägg av Johan Stenhammar »

Mejla mig (johan@sprakpunkten.se) om du har frågor om boende i Riga så kan du få en lista med bra student hostels, lite synpunkter från tidigare studenter mm. Du kan egentligen ställa vilka frågor som helst runt medicinstudier utomlands till mig. Vi jobbar med att hjälpa svenska studenter att söka till RSU och andra utländska universitet som har medicinska utbildningar på engelska. All hjälp från oss är gratis eftersom de universitet vi representerar i Sverige betalar oss för detta. Gratis hjälp alltså! :)
Skriv svar