Inringning VT17

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2017 års vårtermin.
Gäst

Inringning VT17

Inlägg av Gäst »

Hej!
Jag är reserv till läkarprogrammet och väntar på att förhoppningsvis bli inringd. Är det någon som vet när inringningen börjar? Är det först när terminen börjar eller kan det komma samtal redan nu? Tack på förhand!
guest

Inringning VT17

Inlägg av guest »

Hej, jag tror att det kan bero på vilken kvot du söker i...
Malin

Inringning VT17

Inlägg av Malin »

Hej!

Jag är också reserv till läkarprogrammet VT17 och har samma fråga! Är reserv 2 i Umeå (i BlEX-gruppen där 24 pers är antagna). Jag antar att chanserna är goda men när kan man vänta sig att de ringer?

Är antagen i Örebro men om jag kommer in i Ume istället så kommer det bli en plats ledig där, så det finns hopp för den som är reserv i Örebro! :glad:
Gast

Inringning VT17

Inlägg av Gast »

Hej! Var 5:E reserv i BII, Linköping, efter andra urvalet. Jag blev antagen i Umeå. Jag undrar om någon blivit kallad som reserv i Linköping än??? Vill uppskatta mina chanser att komma in.
Gäst

Inringning VT17

Inlägg av Gäst »

Någon som vet hur det har sett ut tidigare år? När har ni blivit inringda och i vilken kvot sökte ni?
Kolassen

Inringning VT17

Inlägg av Kolassen »

Hallå alla,

Har någon blivit uppringd än? ahhh vad nervpirrande det är!
ReservBIEXK123

Inringning VT17

Inlägg av ReservBIEXK123 »

Reservantagningen pågår under perioden 9/1 - 27/1 i Uppsala. Om det blir en reservantagning i karolinska sker den efter 8/1 :)
reserv

Inringning VT17

Inlägg av reserv »

hej! är antagen i umeå men vill in i örebro..verkar som att många vill andra hållet men vad gör man...
kollen

Inringning VT17

Inlägg av kollen »

I vilken kvot?
Reserv

Inringning VT17

Inlägg av Reserv »

Hp kvoten .. :)
Låst