Reserver efter Urval 2;

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2016 års hösttermin.
VHS

Reserver efter Urval 2;

Inlägg av VHS »

Du blir säkert antagen i Lund eller Göteborg VT17 :tummeupp: :ja: .
AmandaO skrev:Jag har 22,10 i betyg har dock inte gjort HP.
Meli

Reserver efter Urval 2;

Inlägg av Meli »

Usch vad spännande fy. Min mage vrider sig, jag är reserv 14 i Örebro (HP) någon som hört något, alternativt blivit uppringd än?
Meli

Reserver efter Urval 2;

Inlägg av Meli »

Kan dessutom tillägga att antalet antagna har minskat från 34 till 27 i hp kvoten. Men vad innebär det i praktiken?
95mb

Reserver efter Urval 2;

Inlägg av 95mb »

Jag är första reserv i Örebros HP-kvot och har ej blivit uppringd än, konstigt nog?! Hoppas på samtal närmsta dagen eller iaf denna vecka...
Gäst

Reserver efter Urval 2;

Inlägg av Gäst »

Det innebär att överintaget börjar rensas bort!
Meli

Reserver efter Urval 2;

Inlägg av Meli »

1 reserv och ej uppringd än är ju bara sjukt.. De flesta universitet har ju kommit en bra bit.. Hur vet man hur stort överintaget är?
Meli

Reserver efter Urval 2;

Inlägg av Meli »

Ringde precis Örebro och hon berättade att de började kalla reserver igår eftermiddag och håller på att registrera flera avhopp precis just nu, så att det tar lite tid. Dessutom sa hon att det rör sig väldigt mycket just nu så att jag skulle ringa och stämma av imorgon! Så reserv 1 borde få ett samtal närsomhelst!
Gast

Reserver efter Urval 2;

Inlägg av Gast »

Jag har varit första reserv på KI i BII-kvoten sen urval 1 och har fortfarande inte kommit in... Man blir så utmattad av all nervös väntan..
meli

Reserver efter Urval 2;

Inlägg av meli »

Någon som hört något från örebro?Främst hp kvoten
95mb

Reserver efter Urval 2;

Inlägg av 95mb »

Första reserven i HP-kvoten här och har ej nåtts av positiva besked än... Pratade med dem för någon timma sen och då var det inga avhopp registrerade eller meddelade än... Känns så tråkigt, hade typ räknat med att komma in i Juli och nu hänger man på målsnöret liksom. Vet inte hur det är att komma in såpass sent? Kanske inte gör så mkt?
Låst