Adress

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2016 års vårtermin.
Gäst

Adress

Inlägg av Gäst »

Heeeeeej imorgon börjar läkarprogrammet i Örebro. Vad jag vet så börjar vi 10:15 rätt mig om jag har fel. Jag bor inte i Örebro och har en fråga adressen till universitet är fakultetsgatan 24. Vet någon exakt var man ska vara ?
Guest

Adress

Inlägg av Guest »

Ni ska väl vara i Nova aulan. Den byggnaden ligger vid rondellen vid universitetet. Från centrum är det Rudbecksgatan som leder till universitetet. I rondellen svänger man vänster upp på universitetsgatan. Då ska Novahuset ligga på höger sida.

Tittar man på vissa kartor så finns inte byggnaden med men ligger framför det bågformade huset bredvid rondellen.
sofiamedf
Inlägg: 11
Blev medlem: 27 okt 2014, 16:32

Adress

Inlägg av sofiamedf »

Hmm... Då har jag kollat på helt fel schema. Hur har du fått veta 10.15 @ Nova?
Gäst

Adress

Inlägg av Gäst »

Hej vilket schema har du kollat på ?
Aulan Nova 10:15 har jag läst ?
sofiamedf
Inlägg: 11
Blev medlem: 27 okt 2014, 16:32

Adress

Inlägg av sofiamedf »

Jag har kollat schemat via blackboard och via univs schemasökning. Där fattar jag det som Bilbergska vån 4 kl. 13.15. Men det är svårt att kolla rätt termin. Det var lite rörigt fram tills för några dagar sen.
guesten

Adress

Inlägg av guesten »

Här finns schemat för introduktionsdagen!

http://www.oru.se/PageFiles/58188/V%C3% ... -16_LG.pdf
sofiamedf
Inlägg: 11
Blev medlem: 27 okt 2014, 16:32

Adress

Inlägg av sofiamedf »

Oj men titta! Tusen tack för länk och att ni uppmärksammade mig på detta. Jag fattar inte hur den infon kunnat undgå mig fullständigt o_O Hoppas jag inte missat nåt mer viktigt. Har ni fått mejl om/med den pdf:en eller?
guesten

Adress

Inlägg av guesten »

@sofiamedf: Nej, schemat fanns bara på deras hemsida.
Låst