Uppringda reserver ht 2014!

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2014 års hösttermin.
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Inlägg: 4717
Blev medlem: 22 apr 2008, 23:52

Re: Uppringda reserver ht 2014!

Inlägg av Nils »

Comino skrev:Hallå, allihopa!

Hur kan jag se vilken reservplats jag har just nu?
Är det bara att ringa och fråga det relevanta lärosätet?
Hallå Comino!
Det är bara lärosätet som vet hur många reserver som har erbjudits reservantagning.
Robban

Re: Uppringda reserver ht 2014!

Inlägg av Robban »

Hej!
Jag blev uppringd igår av Linköping, var reserv 13 i hp-kvoten. Var tidigare antagen i Örebro (samma kvot).
Lycka till allihopa!
Guest

Re: Uppringda reserver ht 2014!

Inlägg av Guest »

Någon som blivit uppringd av KI?
Per

Re: Uppringda reserver ht 2014!

Inlägg av Per »

Blev just uppringd från Örebro, hade reservnummer 10 i BI och BIEX.

Hoppas det hjälper någon. :glad:
Gäst

Re: Uppringda reserver ht 2014!

Inlägg av Gäst »

Jag har blivit uppringd av Göteborg, reserv #11 i HP-kvoten, och Linköping, reserv #20 i HP-kvoten. Jag har tackat nej till en plats i Örebro samt Linköping. Jag är så tacksam över att ha fått mitt besked. STORT TACK till er som hörde av er till universiteten!!!
notkatla
Inlägg: 6
Blev medlem: 21 jul 2014, 16:14

Re: Uppringda reserver ht 2014!

Inlägg av notkatla »

Fick nyss telefonsamtal från Göteborg. Stod som 8:a i reserv i BI gruppen. Vet inte riktigt om jag ska tacka ja, för man har ju redan kommit in i Linköping.
Gäst

Re: Uppringda reserver ht 2014!

Inlägg av Gäst »

Nån som vet om dom ringer in på helgen också eller är det kört om man inte hört nåt vid det här laget.?
Per

Re: Uppringda reserver ht 2014!

Inlägg av Per »

Jag har ingen aning om vilket universitet du menar men iallafall på Örebro Universitet ringer de in de närmaste två veckorna (inklusive helgerna).
Gäst

Re: Uppringda reserver ht 2014!

Inlägg av Gäst »

Jaha, ja jag tänkte det var samma på alla. Men det är väl Umeå jag hoppas på eller möjligen Örebro.
Var tredje reserv i Umeå i tisdags och tänkte att dom skulle höra av sig nåt i veckan, innan terminen börjar men det har dom inte gjort... Kan ju hoppas dom ringer i helgen då
Johhul

Re: Uppringda reserver ht 2014!

Inlägg av Johhul »

Hejsan allesammans!

Kan meddela att två reserver blivit kallade från BII-kvoten till Lund. De har även ett överintag som ska reduceras efter uppropet, vad nu det innebär? Håller tummarna inför måndag!
Låst