Hemlösa i Linköping?

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2014 års vårtermin.
Jimmy95

Hemlösa i Linköping?

Inlägg av Jimmy95 »

Jag har inte hittat boende alls i Liu O är snart hemlös, någon annan? :olycklig: :glad:
Fe3plus

Re: Hemlösa i Linköping?

Inlägg av Fe3plus »

Lättast är att gänga en ensam stackare på närmaste nation, ålder och kön spelar ingen roll. Sedan är det bara att dröja kvar i lägenheten, kanske glömma strumpor, en jacka, och på så sätt alltid ha ett valitt ärende att komma tillbaka. Indirekt kommer du betala tillbaka i from av sexuellt umgänge.

Fungerade för mig i 6 månader.
Gast

Re: Hemlösa i Linköping?

Inlägg av Gast »

Jimmy95: Är också hemlös, men tänker mig att det förhoppningsvis ordnar sig på ett eller annat sätt.. Jobbigt är det ju dock. Hur många köpoäng har du på Studentbostäder? ..
Jimmy95

Re: Hemlösa i Linköping?

Inlägg av Jimmy95 »

Fe3plus i am a virgin so that might not be an option xD. Gäst 70 P, sj?
Gäst

Re: Hemlösa i Linköping?

Inlägg av Gäst »

Jag fick ett rum med ca 260 köpoäng, 70p låter dock som att det kan bli tufft även om jag hört att korridorrum står tomma på våren så du får väl hoppas på att det blir så i vår också. Ditt bästa alternativ är nog att lägga ut en annons på blocket och kanske sätta in en annons i tidningen? Borde väl finnas någons om kan tänka sig en inneboende.
Gast

Re: Hemlösa i Linköping?

Inlägg av Gast »

Jimmy95: Åh, okej. Jag har 350 köpoäng eller något i den stilen så hoppas på att få boende till 1 februari iaf.. Får lösa första veckan bara.. :glad:
AMB
Inlägg: 125
Blev medlem: 24 nov 2012, 17:23

Re: Hemlösa i Linköping?

Inlägg av AMB »

Jag slängde in en annons på blocket och fick jättemånga svar från folk som ville hyra ut rum.... :)
Jimmy95

Re: Hemlösa i Linköping?

Inlägg av Jimmy95 »

Amb vad blev hyran då ? Elen inkl? Kvadrat?
AMB
Inlägg: 125
Blev medlem: 24 nov 2012, 17:23

Re: Hemlösa i Linköping?

Inlägg av AMB »

typ 3000 för 20 kvm. blir samma som för korridorrummen... valde korridorrum istället då de känns som lite mer frihet att komma o gå som de passar :)
Låst