När börjar de ringa upp reserver?

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2014 års vårtermin.
Mio

Re: När börjar de ringa upp reserver?

Inlägg av Mio »

Grattis!!!

Själv börjar jag i Göteborg den 20:e!
Alex

Re: När börjar de ringa upp reserver?

Inlägg av Alex »

Du som blev uppringd av Linköping, vilket reservnummer hade du och i vilken kvot var det. Grattis till antagningen!
Gast

Re: När börjar de ringa upp reserver?

Inlägg av Gast »

Alex - var reserv fyra i B1. Vad söker du i?
Mustafa Al-Attar
Inlägg: 410
Blev medlem: 17 jul 2011, 16:06
Kontakt:

Re: När börjar de ringa upp reserver?

Inlägg av Mustafa Al-Attar »

Grattis till antagningen Gast :) det gick väldigt fort, jag var reserv tre och väntade 10 dagar tror jag!
Mustafa Al-Attar
gast1

Re: När börjar de ringa upp reserver?

Inlägg av gast1 »

Hej!

Efter andra urvalet är jag reserv numer 12 i linköping i B1-gruppen. Tror ni att det finns en chans att de ringer in mig? :)
Gast

Re: När börjar de ringa upp reserver?

Inlägg av Gast »

Gast1: Det tror jag :ja: Som sagt, var fjärde reserv och jag är redan uppringd och inkallad.

Vet någon förresten hur snabbt de brukar lägga in en i systemet så att man kan vara säker och ringa upp till Umeå och tacka nej så någon annan lycklig själ blir glad?
gast1

Re: När börjar de ringa upp reserver?

Inlägg av gast1 »

Skönt att höra och Grattis!!

Hoppas verkligen att de ringer annars får det bli Umeå vilket blir bra det med, men hade varit skönt att ha lite närmare hem ;)
Gast

Re: När börjar de ringa upp reserver?

Inlägg av Gast »

Var precis så jag tänkte med :blinkar: Umeå blir så oerhört långt borta, även om det nog är en fantastisk stad att plugga i.
Gäst

Re: När börjar de ringa upp reserver?

Inlägg av Gäst »

Gast skrev:Vet någon förresten hur snabbt de brukar lägga in en i systemet så att man kan vara säker och ringa upp till Umeå och tacka nej så någon annan lycklig själ blir glad?
Fick du inget antagningsbevis? FIck jag samma dag på mailen av Umu.

Har studievägledaren ringt dig och du fått papper är du ju inne! Eller hur menar du med att de lägger in en i systemet? På antagning.se kommer det inte synas någonting (jag står fortfarande som reserv på Urval 2 HT 2013 trots att jag snart gått klart min första termin).
Gast

Re: När börjar de ringa upp reserver?

Inlägg av Gast »

Gäst: Försökte skapa ett temporärt ID på LiU, vilket inte gick då sidan hävdade att jag inte var antagen. Är ju helt säker på att jag är antagen, men det finns ändå viss nervositet över att man ska "falla igenom systemet" om du förstår vad jag menar.
Låst