Antagna KI VT 14

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2014 års vårtermin.
Wolthura
Inlägg: 129
Blev medlem: 21 aug 2013, 18:14
Kontakt:

Re: Antagna KI VT 14

Inlägg av Wolthura »

Jag hittar inte facebookgruppen, kan man inte döpa den till typ Läkarprogrammet KI VT14 så även folk utanför denna gruppen hittar den? Fast som stängd så inte vem som helst kan gå med. Du kanske lagt gruppen som hemlig? Då kan man inte söka upp den. Jag kan också tillhöra båda grupperna studenter, för tillfället känner jag dock att jag vill bli uppslukad av böcker och information :D Men visst är det trevligt med lite socialt liv och träning också, det tror jag bara studierna mår bra av! Vad kul det ska bli wiiiii!
Läkarstudent T5 vid Karolinska Institutet
Följ min väg till att bli läkare http://medikusstudenten.blogspot.se/
Borgafnaskas

Re: Antagna KI VT 14

Inlägg av Borgafnaskas »

Men vad sjutton! Skumt att du inte hittar. Jag gjorde den inte hemlig utan bara sluten.

Jag gissar att det kommer att komma en "Läkarstudenter KI VT14", men jag ville hålla "vår grupp" lite mindre och privat, så man kan lära känna varandra. Men om du startar en sådan grupp som du föreslår, så går jag gärna med där. :)

Jag går in och gör gruppen offentlig nu direkt, så hoppas jag att du kan hitta den. Den heter alltså Läkarstudentkompisar.
Wolthura
Inlägg: 129
Blev medlem: 21 aug 2013, 18:14
Kontakt:

Re: Antagna KI VT 14

Inlägg av Wolthura »

Oh trevligt initiativ, igen! Men det hjälper mig inte för jag hittar ändå inte gruppen, ska försöka imorgon igen! Knepigt...!
Läkarstudent T5 vid Karolinska Institutet
Följ min väg till att bli läkare http://medikusstudenten.blogspot.se/
Borgafnaskas

Re: Antagna KI VT 14

Inlägg av Borgafnaskas »

Men vad arton!

Hmmm... Jag har säkert gjort fel. Det är möjligt att jag har skapat en grupp som endast mina vänner kan se eller något sådant. När jag skapade den så var jag tvungen att lägga till en vän i gruppen (jag valde min bror, som jag sedan tog bort) för att kunna skapa den, vilket jag tyckte kändes som en konstig begränsning.

Om någon annan är mer teknisk och vill skapa om gruppen "Läkarstudentkompisar", så gör gärna det, så använder vi den gruppen istället och kasserar den som jag skapade. Vitsen med min grupp var alltså att den skulle vara av lite mer privat karaktär och därför valde jag att inte döpa den till "KI VT 14".

Go'natt! :glad:
Ivanidepitolade
Inlägg: 18
Blev medlem: 12 nov 2013, 00:38

Re: Antagna KI VT 14

Inlägg av Ivanidepitolade »

Du har förmodligen inte gjort fel, men Facebook strular en del med nyskapade grupper och sökning på dessa.. Lägg in en länk till gruppen istället, så kommer det att funka :-)
Borgafnaskas

Re: Antagna KI VT 14

Inlägg av Borgafnaskas »

Tack för tipset, Ivanidepitolade! :glad:

Här är länken, hoppas att det funkar nu, säg till igen annars. :glad:

https://www.facebook.com/groups/1428113850752207/
Ivanidepitolade
Inlägg: 18
Blev medlem: 12 nov 2013, 00:38

Re: Antagna KI VT 14

Inlägg av Ivanidepitolade »

Det verkar funka :-)
Borgafnaskas

Re: Antagna KI VT 14

Inlägg av Borgafnaskas »

Tack för bekräftelsen, gå gärna med där du också om du vill! :glad:

Jag utryckte mig eventuellt exkluderande tidigare, men alla från den här sidan är givetvis lika välkomna att gå med i gruppen (absolut inte bara vi som redan har skrivit i denna tråd). Den är dock främst avsedd för KI VT 14, men alla som har ett intresse att lära känna läkarstudentkompisar (över nätet eller IRL) är lika välkomna!

Hoppas någon joinar! :glad:
Ivanidepitolade
Inlägg: 18
Blev medlem: 12 nov 2013, 00:38

Re: Antagna KI VT 14

Inlägg av Ivanidepitolade »

Skickade förfrågan för ett tag sedan.. :-)
Wolthura
Inlägg: 129
Blev medlem: 21 aug 2013, 18:14
Kontakt:

Re: Antagna KI VT 14

Inlägg av Wolthura »

Någon som har tips på hur man kan fixa boende eller liknande så får ni gärna dela med er! :)
Läkarstudent T5 vid Karolinska Institutet
Följ min väg till att bli läkare http://medikusstudenten.blogspot.se/
Låst