Normeringstabellen...

Förberedelser, normeringsgränser, poängfördelning, et cetera.
kattzilla
Inlägg: 5
Blev medlem: 02 nov 2008, 21:44

Normeringstabellen...

Inlägg av kattzilla »

...har visst varit uppe några dagar redan, men här är den iallafall om någon inte har sett den än:
http://www8.umu.se/edmeas/hprov/senasteprovet/norm.html

Skönt att veta säkert vad man fick - men ändå sitter en liten :twisted: och säger att intaget nog höjs till 2,0 i Lund till våren och så blir jag säkert bortlottad... :shock:

Fast det vore väl underligt om det skulle stiga från 1,8 til 2,0 bara sådär? Det var ju ett bra tag sen det var så högt intag. Väl? :?
Saliga äro de korkade, ty de skola flyta när Syndafloden kommer... /M. Levengood
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Inlägg: 4717
Blev medlem: 22 apr 2008, 23:52

Re: Normeringstabellen...

Inlägg av Nils »

Det finns en liten risk för en höjning till 1,9.

Risken för en höjning av gränsen till 2,0 är så liten att det går att dra dåliga skämt om det... :wink:
kattzilla
Inlägg: 5
Blev medlem: 02 nov 2008, 21:44

Re: Normeringstabellen...

Inlägg av kattzilla »

Nils skrev:Det finns en liten risk för en höjning till 1,9.

Risken för en höjning av gränsen till 2,0 är så liten att det går att dra dåliga skämt om det... :wink:
1,9 är lugnt för min del 8) *kaxig* men det krävs nog några dåliga skämt innan jag släppt nojan om att det ska sticka upp på 2,0 med lottning :oops:

Jag VILL ju börja nu i januari - jag är såååååååååååååååååå trött på gnälliga ungar (är Ma/NO-lärare för grundskolans senare år + behörig att undervisa i MaA, BiAB, KeAB, NkAB, men jobbar för tillfället i förskoleklass och på fritids för att det var så nära och så bra betalt... men iiiiiik det börjar gå mej på nerverna nu efter tre månader *S*)
Saliga äro de korkade, ty de skola flyta när Syndafloden kommer... /M. Levengood
Skriv svar