Läxhjälp sökes till blivande läkarstudent

Meritpoäng, kompletteringar, utländska betyg, folkhögskola, et cetera.
Gäst

Läxhjälp sökes till blivande läkarstudent

Inlägg av Gäst »

Hej på er alla,

Jag undrar om det finns läkarstudenter som erbjuder läxhjälp till privata personer. För mig spelar det ingen roll om läxhjälpen är gratis eller inte, jag vill bara höja upp mitt betyg och därmed kunna komma in på läkarlinjen. Är jätte tacksam för all hjälp.
Gäst

Läxhjälp sökes till blivande läkarstudent

Inlägg av Gäst »

Varför vill du ha just en läkarstudent som läxhjälpare? Gäller det gymnasiekurser spelar det ju ingen roll vem som hjälper till så länge personen kan ämnena och är pedagogisk :) finns mängder med läxhjälpsföretag, har själv jobbat för ett under en kortare period. De är dock rätt dyra vad jag vet, och just mitt företag var inte jättesköna att ha att göra med, iallafall inte för mig som lärare.. :) har du ingen äldre kompis/bekant/släkting som kan hjälpa dig?
Gäst

Läxhjälp sökes till blivande läkarstudent

Inlägg av Gäst »

Har tyvärr ingen familj/bekant som kan hjälpa mig eftersom vi är ganska nya i Sverige. Jag skrev läkarstudent eftersom jag hörde att det finns läkarstudenter som erbjuder läxhjälp men egentligen spelar det inte så stor roll om jag skulle bara hitta någon som skulle hjälpa mig att uppnå högre betyg på natur ämnena.
Skriv svar