Cookies

Europeiska unionen och Sveriges riksdag kräver att alla hemsidor informerar läsare om cookies. Denna sajt använder cookies för Google Analytics, för att spara döljande av notiser och annonser och för andra funktioner. Ifall din webbläsare är inställd på att acceptera cookies tolkas det som samtycke.

[ dölj detta och visa notiser i menyn nedanför vid nya händelser ]

Forum

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

Kommer du fortsätta att underhålla sidan?

Synpunkter, kommentarer, förslag, feedback, et cetera.

04 aug 2017, 19:00

Hej Nils. Jag har en fråga om du kommer fortsätta att underhålla sidan med statistik och uppdateringar?
Gast

06 okt 2017, 12:28

Det är planen. :glad:
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Läkarstudent

23 nov 2017, 22:13

Hej Nils. Hoppas du orkar uppdatera statistiken.
Gast

01 dec 2017, 20:53

Hej igen Nils. Denna hemsida är en stor kunskapskälla för läkarstudenter inklusive blivande läkare. Jag hoppas att du vill att sidan skall finnas kvar framåt. Mitt råd är att lägga kraft på att hålla antagningsstatistiken up to date men skala bort mindre viktig statistik. Nu med så stora förändringat i betyg antagning etc så är det en stor utmaning att hålla all information up to date. Mitt råd är att ta bort mycket av antagningsinfo o fokusera på antagningsstatistik och att det finns intressetrådar det går att förmedla info svar o frågor i. Mkt tacksam om antagningsstatistiken uppdateras för HT 17 innan VT18 börjar sin intagning. Jag tror att flest besökare är på denna sida för att se historisk intagningsstatistik och finns inte den så kommer färre o färre söka sig till Läkarstudent.se :(. Mvh Gast
Gast