Cookies

Europeiska unionen och Sveriges riksdag kräver att alla hemsidor informerar läsare om cookies. Denna sajt använder cookies för Google Analytics, för att spara döljande av notiser och annonser och för andra funktioner. Ifall din webbläsare är inställd på att acceptera cookies tolkas det som samtycke.

[ dölj detta och tillåt visning av nyheter och diskussioner ]

Forum

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

Problem lösta: övningsfrågor, länkar till sammanfattningar

Synpunkter, kommentarer, förslag, feedback, et cetera.

21 dec 2016, 13:20

Länkarna till sammanfattningarna för kemi, statistik och så vidare ska nu fungera. Detsamma gäller även för knapparna till övningsfrågorna för kemi, anatomi och så vidare.

Eventuellt kan det hända att ett gammalt script från hemsidan fortfarande ligger kvar i webbläsarens cache-minne och förhindrar korrekt funktionalitet. Det kan i sådana fall åtgärdas med en komplett omladdning av sidan, genom att trycka samtidigt på tangenterna Ctrl och F5.
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Läkarstudent

21 dec 2016, 23:40

Hej Nils, jag gjorde några av testerna och blev underkänt rätt så hårt. Tog studenten i somras och har glömt mycket av det jag lärde mig i kemi och biologi.
Ska börja studera på läkarprogrammet nu till våren och jag blev ganska orolig. Bör jag repetera allt?
Guest