Uppdelning av forum?

Synpunkter, kommentarer, förslag, feedback, et cetera.
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Inlägg: 4717
Blev medlem: 22 apr 2008, 23:52

Uppdelning av forum?

Inlägg av Nils »

Efter den nya uppdelningen av forumkategorier finns det sammanlagt 10 allmänna forum.

Tycker ni att det är lagom många eller att några bör slås ihop (eller kanske rentav tas bort)?
Galanx
Inlägg: 31
Blev medlem: 14 jul 2009, 00:05

Re: Uppdelning av forum?

Inlägg av Galanx »

Jag tycker det blev enhetligare och tydligare nu :tummarupp: (min favoritsmilie btw :)) Sen funderade jag på om inte "Köp & sälj" och "Uppdateringar" borde vara egna kategorier istället för som nu underkategorier? I kolumnen med "Senaste inlägget" borde det gå att se vilken tråd det gäller så att man direkt kan klicka på den.
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Inlägg: 4717
Blev medlem: 22 apr 2008, 23:52

Re: Uppdelning av forum?

Inlägg av Nils »

Galanx skrev:Jag tycker det blev enhetligare och tydligare nu :tummarupp: (min favoritsmilie btw :)) Sen funderade jag på om inte "Köp & sälj" och "Uppdateringar" borde vara egna kategorier istället för som nu underkategorier? I kolumnen med "Senaste inlägget" borde det gå att se vilken tråd det gäller så att man direkt kan klicka på den.
"Köp & sälj" har flyttats upp till samma nivå som de övriga kategorierna; "Uppdateringar" föredrar jag dock att behålla som ett underforum till "läkarstudent.se" eftersom dess syfte är referensmässigt snarare än att vara ett diskussionsforum.

Att lägga till "sista tråden"-länkar i kolumnen "senaste inlägget" har varit på min önskelista länge. Jag har hittat en modifikation som skulle möjliggöra det men vill först invänta en ny version av forum-mjukvaran (som kommer att släppas väldigt snart). Det kan dröja mer än en månad innan det blir möjligt att genomföra ändringen men till dess kommer den att stå kvar på min "uppgiftslista" för sajten - den blir inte bortglömd.
Låst