Grupper i frågelistor?

Synpunkter, kommentarer, förslag, feedback, et cetera.
jonique
Inlägg: 18
Blev medlem: 23 nov 2013, 22:17

Grupper i frågelistor?

Inlägg av jonique »

hej,

i brist på annan plats att posta lägger jag min fråga här:)

upptäckte till min stora förtjusning det fina jobb du har gjort med frågelistor för feneis bildordbok. tycker lärometoden verkar intressant och har suttit en stund med listan för benets anatomi.

undrar dock lite om funktionaliteten i listorna: är det möjligt att välja endast en grupp för övning? alltså ex. "4 , Benets leder och ligament,0 / 22". på så sätt skulle man ju kunna fokusera energin på en mindre grupp innan man övergår till nästa.

förstår om detta projekt har lagts på is, men uppskattar ändå det arbete du har gjort:)

tack för ett superjobb ännu en gång, älskar denna sida!:)

mvh jonique
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Inlägg: 4717
Blev medlem: 22 apr 2008, 23:52

Re: Foruminlägg och användarbilder

Inlägg av Nils »

Är rutan "en grupp frågor i taget" markerad?

Feneis-frågelistorna är färdiga men jag arbetar på att ersätta dem med Gray's Anatomy-listor istället (eftersom de kan använda bilder direkt i uppgiften, utan att använda sig av sidangivelser i en bok). Har även andra frågelistor och sammanställningar i "pipelinen" men det är ännu ett tag kvar (mina närmaste prioriteter är Gray's Anatomy och gymnasiekemin och de konkurrerar om arbetstid med mitt pluggande).
jonique
Inlägg: 18
Blev medlem: 23 nov 2013, 22:17

Re: Foruminlägg och användarbilder

Inlägg av jonique »

okej. ska testa en grupp itaget då. tack för svar! lycka till med grays-projektet:)
Skriv svar