Två nya moderatorer

Synpunkter, kommentarer, förslag, feedback, et cetera.
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Inlägg: 4716
Blev medlem: 22 apr 2008, 23:52

Två nya moderatorer

Inlägg av Nils »

Sedan hemsidan och forumet skapades har de växt kraftigt i popularitet och närmar sig 180.000 unika besök per år, vilket även märks på forumets aktivitetsnivå.

Hittills har skötsel av forumet hanterats av mig som administrator och empezar som moderator men nu tillkommer två nya moderatorer som har visat prov på engagemang, kunnighet, tydlighet och hjälpsamhet: Wiiizzy och Nyberg89.
Mustafa Al-Attar
Inlägg: 410
Blev medlem: 17 jul 2011, 16:06
Kontakt:

Re: Två nya moderatorer

Inlägg av Mustafa Al-Attar »

Nils skrev:Sedan hemsidan och forumet skapades har de växt kraftigt i popularitet och närmar sig 180.000 unika besök per år, vilket även märks på forumets aktivitetsnivå.

Hittills har skötsel av forumet hanterats av mig som administrator och empezar som moderator men nu tillkommer två nya moderatorer som har visat prov på engagemang, kunnighet, tydlighet och hjälpsamhet: Wiiizzy och Nyberg89.
Mycket bra jobbat ,Nils, jag tycker att du förtjänar det till 100 procent :glad:
Grattis till de två nya moderatorer (Wiiizzy och Nyberg89), önskar er all lycka i framtiden :flinar:
Mustafa Al-Attar
Nyberg89
Inlägg: 348
Blev medlem: 19 dec 2011, 21:01

Re: Två nya moderatorer

Inlägg av Nyberg89 »

Det är trevligt att bli utvald till moderator på läkarstudent och jag ska försöka leva upp till förväntningarna samt erbjuda andra färdigheter.

Både Nils och empezar engerarar sig i mångt och mycket. Det är imponerande och inspirerande.

Jag gillar att hjälpa andra och det är också en av anledningarna att jag vill jobba som läkare. Ibland kanske man inte lyckas och är helt fel ute, men forumet är öppet och ordet är fritt så möjligheterna finns.

Lycka till och tack!
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Inlägg: 4716
Blev medlem: 22 apr 2008, 23:52

Re: Två nya moderatorer

Inlägg av Nils »

nabster skrev:Mycket bra jobbat ,Nils, jag tycker att du förtjänar det till 100 procent :glad:
Tack nabster! :glad:
Skriv svar