Nils intervjuad: Svenska Dagbladet, 24 februari

Synpunkter, kommentarer, förslag, feedback, et cetera.
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Inlägg: 4717
Blev medlem: 22 apr 2008, 23:52

Re: Nils intervjuad: Svenska Dagbladet, 24 februari

Inlägg av Nils »

Lite sent om sider har jag nu fått tag på den (så som den såg ut efter publicering)...

Intervjun publicerades alltså i tidningen Studera (av SmartMedia) som bifogades med Svenska Dagbladet i Stockholmsregionen. Min intervju återfanns på sida 16 (för övrigt innehöll sida 18-19 en intervju med biträdande utbildningsminister Nyamko Sabuni).

Länk
Gäst

Re: Nils intervjuad: Svenska Dagbladet, 24 februari

Inlägg av Gäst »

Nils skrev:Lite sent om sider har jag nu fått tag på den (så som den såg ut efter publicering)...

Intervjun publicerades alltså i tidningen Studera (av SmartMedia) som bifogades med Svenska Dagbladet i Stockholmsregionen. Min intervju återfanns på sida 16 (för övrigt innehöll sida 18-19 en intervju med biträdande utbildningsminister Nyamko Sabuni).

Länk
Bra intervju :)
Vill bara påpeka att ett litet fel har smygit in, Stockholms universitet nämns som ett lärosäte med läkarutbildning, vilket är fel.
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Inlägg: 4717
Blev medlem: 22 apr 2008, 23:52

Re: Nils intervjuad: Svenska Dagbladet, 24 februari

Inlägg av Nils »

Gäst skrev:Bra intervju :)
Vill bara påpeka att ett litet fel har smygit in, Stockholms universitet nämns som ett lärosäte med läkarutbildning, vilket är fel.
Skarpt observerat!
I texten jag skickade till dem hade jag skrivit "Karolinska Institutet, Stockholm"; det verkar som att det "rättades" till "Stockholms universitet"...
Skriv svar