Vad tycker du om läkarstudent.se?

Synpunkter, kommentarer, förslag, feedback, et cetera.
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Inlägg: 4717
Blev medlem: 22 apr 2008, 23:52

Vad tycker du om läkarstudent.se?

Inlägg av Nils »

Finns det någonting som du tycker skulle kunna göras bättre?
Har du något tips, ändringsförslag eller personligt önskemål för sidan?

Alla kommentarer är välkomna, så länge de är konstruktivt formulerade.

(Observera att du kan skriva svar på trådar utan att logga in - du behöver bara klicka på "Besvara", fylla i vilket eventuellt namn du vill ange som författarnamn för inlägget samt lösa en enkel uppgift för att visa att du är mänsklig och inte ett digitalt spam-script.)
Josefine

Re: Vad tycker du om läkarstudent.se?

Inlägg av Josefine »

Hej Nils!

Läkarstudent.se är min absoluta favoritsida! :-)
Jag försöker själv komma in på läkarlinjen och surfar in på den här sidan nästan varje dag.
Det absolut bästa på sidan är avsnittet som handlar om antagningsförfarandet vid de olika lärosätena samt statistiken, det har hjälpt mig mycket i min planering. Själv jobbar jag stenhårt för att ta mig in via HP-resultatet. Första gången jag skrev hade jag 0,8 och nu hoppas jag snart nå de magiska 1,9. Förhoppningsvis redan till hösten!

Stort tack för att du tar dig tid och hjälper oss som ännu inte nått drömmen ---> en plats på läkarlinjen!

Hälsningar från Josefine
Guest

Re: Vad tycker du om läkarstudent.se?

Inlägg av Guest »

Yes, I agree, a sterling site which has been and will be very useful.

Contributors also seem to be friendly and supportive which, I guess, is appropriate given their choice of career.

One small (a very, very small) drawback is that some of the chains get extremely long and as the subject matter sometimes changes over the course of time, the original heading is misleading as to the current subject matter. I would suggest that a new 'tråd' is formed when a chain becomes too long.

Anyway, a big thanks, Nils, and please keep the site going.
Låst