Cookies

Europeiska unionen och Sveriges riksdag kräver att alla hemsidor informerar läsare om cookies. Denna sajt använder cookies för Google Analytics, för att spara döljande av notiser och annonser och för andra funktioner. Ifall din webbläsare är inställd på att acceptera cookies tolkas det som samtycke.

[ dölj detta och visa notiser i menyn nedanför vid nya händelser ]

Forum

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

LUND BF-kvoten

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2017 års hösttermin.

24 aug 2017, 19:25

Hur sannolikt är det som reserv 3 eller är det lönlöst att spekulera?
Gast

25 aug 2017, 07:54

har du sökt in på andra universitet?
Guest

25 aug 2017, 11:57

Nej, bara i Lund tyvärr. men till våren kommer jag söka in till flera universitet om jag inte kommer in i Lund.
Gast

25 aug 2017, 19:30

Vad har du för HP resultat?
Vad har du för Betyg o vilken kvot?
Och du har 4 på BF, antar jag?

Sorry för många frågor men jag vill veta då jag ska söka nästa år förhoppningsis om Herren vill
Gäst

25 aug 2017, 19:48

Det känns väldigt hopplöst denna termin, då det har rört sig nästan lika lite i BF kvoten som förra höst. Själv står jag oxå som reserv på andra universitet i den kvoten och har tappat hoppet för denna termin :/ BF gruppen har följt en trend under de senaste terminer, som man kan se på statisten, att antalet antagna som reserv efter andra urval har minskat rejält på alla universitet.
Gester

26 aug 2017, 08:03

jag sökte in med BF 4 och HP 1.4 jag tror det kommer att bli att köra hp igen så man kommer upp i 1.6 eller något liknande
Gast