Cookies

Europeiska unionen och Sveriges riksdag kräver att alla hemsidor informerar läsare om cookies. Denna sajt använder cookies för Google Analytics, för att spara döljande av notiser och annonser och för andra funktioner. Ifall din webbläsare är inställd på att acceptera cookies tolkas det som samtycke.

[ dölj detta och visa notiser i menyn nedanför vid nya händelser ]

Forum

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

Fortfarande inga uppringda?

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2017 års vårtermin.

12 jan 2017, 14:21

Reservplats 4 HP-kvot
MTT

12 jan 2017, 14:46

Lycka till
AmezLana
Blivande läkarstudent

12 jan 2017, 15:12

Har inte Örebro registrering tom idag, jan 12? De kallar väl inte in ev. reserver före den är avslutad!
VEM

12 jan 2017, 15:38

Är 3e reserv till örebro i hp kvoten. har en plats i umeå som jag kommer att tacka nej till om jag kommer in i örebro istället (pga familj). hoppas de kallar reserver i år! :tummarupp:
hej

12 jan 2017, 16:00

Jag ringde precis Umeå universitet som sa att de har kallat totalt 5 reserver varav 0 i BIEX-kvoten där jag väntar spänt som nr 7.
Stinaaa
Blivande läkarstudent

12 jan 2017, 16:02

Lund sa att de börjar ringa nästa vecka! :)
Sparris

13 jan 2017, 01:55

Är 3e reserv till örebro i hp kvoten. har en plats i umeå som jag kommer att tacka nej till om jag kommer in i örebro istället (pga familj). hoppas de kallar reserver i år! :tummarupp:

Inte för att vara sådan, men varför skulle de ej? Det har de väl gjort alla år?
Grattis till den [hypotetiska] platsen!
Gäst

13 jan 2017, 16:09

Örebro hade ett gigantiskt överintag förra året och tog inte in några reserver alls om jag fattade det rätt.
Gaaassteti