Cookies

Europeiska unionen och Sveriges riksdag kräver att alla hemsidor informerar läsare om cookies. Denna sajt använder cookies för Google Analytics, för att spara döljande av notiser och annonser och för andra funktioner. Ifall din webbläsare är inställd på att acceptera cookies tolkas det som samtycke.

[ dölj detta och visa notiser i menyn nedanför vid nya händelser ]

Forum

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

Essential cell Biology 3ed säljes

Rekommendationer, recensioner, köpes och säljes, et cetera.

02 jul 2014, 16:59

Essential cell biology säljes, en fin bok som jag starkt rekommenderar istället för "The Cell". Denna bok innehåller allt som man behöver kunna för att klara t1 och cellbiologin och det är mycket mindre att läsa jämfört med "The Cell". Den är inplastad och fin.
Pris: 350
Gast

05 jul 2014, 00:09

Jag är eventuellt intresserad. Vilken upplaga är det? Var får man tag på dig och boken? Jag bor i Stockholm.
Backworldsman
Läkarstudent

05 jul 2014, 18:01

Hejsan
Det är den senaste upplagan(alltså upplaga 6) och jag bor också i Stockholm :glad:
Gast

05 jul 2014, 23:58

Har du ett konto här på läkarstudent? I så fall skulle jag kanske kunna skicka ett PM med telefonnr. så kan jag höra lite mer om dess skick och vart vi eventuellt kan ses.
Backworldsman
Läkarstudent

07 jul 2014, 11:18

Tja jag har inget konto här på läkarstudent. Men du kan väl skicka mig ditt email adress så kan vi bestämma tid den vägen :glad:
Gast