Cookies

Europeiska unionen och Sveriges riksdag kräver att alla hemsidor informerar läsare om cookies. Denna sajt använder cookies för Google Analytics, för att spara döljande av notiser och annonser och för andra funktioner. Ifall din webbläsare är inställd på att acceptera cookies tolkas det som samtycke.

[ dölj detta och visa notiser i menyn nedanför vid nya händelser ]

Forum

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

Anatomisk atlas

Rekommendationer, recensioner, köpes och säljes, et cetera.

11 nov 2012, 13:55

Hej!

Jag ska köpa en Sobotta Atlas och undrar vilken som är bäst att köpa.
Fått rekommenderat enligt skolan att köpa en med 3 upplaga separat än 3 i 1. Vet ni vilken dem menar? Tacksam för tips!

Hälsningar
Liam
Liam

11 nov 2012, 16:32

Användarvisningsbild
Wiiizzy
Läkarstudent
Lund

11 nov 2012, 17:12

Åh har de delat upp den igen? Skönt.
Fd läkarstudent (termin 7 Uppsala)
Användarvisningsbild
empezar

11 nov 2012, 19:01

Vilken rekommenderar ni veteraner? Det finns även en blå och röd samt den som wiiizy länkat. :himlar:
Liam

31 dec 2012, 10:28

Jag köpte Thiemes och tycker den är helt ok, bättre än Sobotta som jag tycker var lite rörig men då har jag bara kollat på den som är 3-i-1. Den uppdelade kanske är bättre. Jag skulle nog egentligen, såhär i efterhand, hellre köpt Netters tyska atlas (obs på det, den engelska har inte latinsk nomenklatur). Bilderna används ofta av föreläsare och amanuenser, Netter bilder är i en helt annan klass när man försöker få ihop 3D-strukturer och förhållanden i sitt lilla huvud. Om man nu gillar flash cards (I love them) så är det thiemes som gäller :)
Gäst