Cookies

Europeiska unionen och Sveriges riksdag kräver att alla hemsidor informerar läsare om cookies. Denna sajt använder cookies för Google Analytics, för att spara döljande av notiser och annonser och för andra funktioner. Ifall din webbläsare är inställd på att acceptera cookies tolkas det som samtycke.

[ dölj detta och visa notiser i menyn nedanför vid nya händelser ]

Forum

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

Faddervecka

Klasskamrater, nollning, familjeliv, husdjur, fritid, et cetera.

14 jan 2014, 21:52

Hej, Jag ska börja på läkarprogrammet och ser att det hela första veckan är inskolning med lekar, fester odyl. Är detta något man måste gå på? Är man utanför för evigt om man avstår? Brukar det vara en eller är det flera som avstår? Känner mig verkligen inte motiverad till sånt.
Gäst

15 jan 2014, 02:41

Är nog inte obligatoriskt men är ju bra att lära känna folk som du kommer spendera 5,5 år med. Slappna av, ge nollning och fester en chans, drick lite (läs mycket) bärs! :)
MeatMaster
Läkarstudent
Lund

15 jan 2014, 06:40

Skippade min nollning när jag började då jag pendlade varje dag. Känner mig inte utstött eller ensam alls :P! Tycker du inte om att festa och allt sånt så kan det bli bli kontraproduktivt om du är med på hela nollningen och våndas.

Men ge det gärna en chans som "MeatMaster" sa innan :) Nollningarna är stora och det finns alltid en del som man tycker om!
Forczn

15 jan 2014, 23:29

Introduktionsveckor kan bli väldigt dränkta i alkohol och hänga över en i 2 månader efteråt (sjukdomar).
Nyberg89
Blivande läkarstudent