Uppringning av reserver!

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2015 års vårtermin.
Heidi

Uppringning av reserver!

Inlägg av Heidi »

Jag vill helst in på Göteborg då det är lättare och billigare att resa hem till Malmö. Har nämligen en massa djur som jag inte klarar mig utan så länge :betagen: ! Men som jag har fattat av statistiken här på sidan är mina/våra (hexagon6) chanser ändå rätt stora att komma in?
hexagon6
Inlägg: 36
Blev medlem: 15 dec 2014, 00:23

Uppringning av reserver!

Inlägg av hexagon6 »

Heidi skrev:Jag vill helst in på Göteborg då det är lättare och billigare att resa hem till Malmö. Har nämligen en massa djur som jag inte klarar mig utan så länge :betagen: ! Men som jag har fattat av statistiken här på sidan är mina/våra (hexagon6) chanser ändå rätt stora att komma in?
Du har fattat rätt att statistiken talar för! Sen kan man ju inte veta. Själv förbereder jag mig på att inte komma in men det är bara för att jag är en pessimist. :)
Heidi

Uppringning av reserver!

Inlägg av Heidi »

Försöker också att inte vara för hoppfull! Men prepare for the worst and you will never be dissapointed. Men håller en tumme åt oss båda
hexagon6
Inlägg: 36
Blev medlem: 15 dec 2014, 00:23

Uppringning av reserver!

Inlägg av hexagon6 »

Heidi skrev:Försöker också att inte vara för hoppfull! Men prepare for the worst and you will never be dissapointed. Men håller en tumme åt oss båda
Precis! Håller också tummarna! :)

Du vill inte göra mig en tjänst och skriva här när/om de ringer dig?
gast

Uppringning av reserver!

Inlägg av gast »

Uppsala har Inte börjat ringa in reserver än. Min vän är 1a reserv i hp gruppen och har ej fått samtal än. Kommer skriva här så fort/ om han blir inringd så ni andra får veta!
Heidi

Uppringning av reserver!

Inlägg av Heidi »

Klart jag kommer skriva här då!
AmandaH

Uppringning av reserver!

Inlägg av AmandaH »

Ligger på #8 till Umeå och #14 till Örebro... i BI gruppen, de tar in fler i Örebro så borde ha ungefär samma chans. Vad tror ni? Börjar bli lite nervös... Läser läkarlinjen i Gdansk för ögonblicket men vore en dröm att få komma in i Sverige :oskyldig:
Tesla
Inlägg: 85
Blev medlem: 03 jan 2015, 22:09

Uppringning av reserver!

Inlägg av Tesla »

Jag tror att du kommer in på båda : -)
DevranDogan
Inlägg: 1
Blev medlem: 10 jan 2015, 03:35

Uppringning av reserver!

Inlägg av DevranDogan »

Hej! När börjar dom ringa in studenter till Uppsala?? någon som har koll? Jag ligger på reservplats numer 1 i HP gruppen
Gäst

Uppringning av reserver!

Inlägg av Gäst »

En plats blir ledig i Uppsala om jag kommer in i Gbg! <10
Låst