Reserv i BIEX

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2015 års vårtermin.
elaine

Reserv i BIEX

Inlägg av elaine »

Kontaktade Umeå som berättade att de har ringt 3 reserver i Biex...
Gäst

Reserv i BIEX

Inlägg av Gäst »

Är det någon som antagits som reserv i BIEX i Uppsala eller KI?
Gäst

Reserv i BIEX

Inlägg av Gäst »

Jag mailade KI igår, fick svar nu. De har tagit in reserv nr 1
gast

Reserv i BIEX

Inlägg av gast »

Umeå har nu ringt 5e reserven i biex som hade 21.09 i snittbetyg.
Gäst

Reserv i BIEX

Inlägg av Gäst »

Någon som vet hur stor chansen är att Umeå kmr ringa in fler reserver i BIEX gruppen? Vill sååååååå gärna komma in nu ju!!
gast

Reserv i BIEX

Inlägg av gast »

När jag kontaktade Umeå svarade de att de troligtvis kommer att avsluta reservantagningen nästa vecka. Vilket nummer har du i kön?
Gäst

Reserv i BIEX

Inlägg av Gäst »

Var nr 9 i andra urvalet....
21.04 i betyg, asså de e ju så sjukt nära!! Kommer typ hata mig själv resten av livet att jag inte fick ett snäpp högre betyg på en till kurs på gymnasiet om jag inte kommer in nu :( haha
gast

Reserv i BIEX

Inlägg av gast »

Jobbigt :( jag tycker det är dåligt att endast 11 pers har tagits in i Biex-gruppen. 21.04 är verkligen inte dåligt, jag har själv gy11 och det var ett helvete att få höga betyg. Det verkar dock som att Biex-kvoten kommer att bli större nästa år, så poängen kan sjunka till nästa vår. Men har du tur blir du antagen redan denna vecka om några hoppar av.
gast

Reserv i BIEX

Inlägg av gast »

Fick just ett mail från Örebro. Reserv nummer 9 har tagits in i skrivande stund, och antagningspoängen ligger på 21.09 i Biex.
Gast

Reserv i BIEX

Inlägg av Gast »

Örebro har ringt in reserv nr 11 i BIEX-kvoten. Någon med nr 12-20 som redan blivit antagen i HP eller tänker tacka nej vid samtal? :)
Låst