Urval 1 Reserv

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2015 års vårtermin.
Evelina

Urval 1 Reserv

Inlägg av Evelina »

Hej! Jag blev precis antagen till läkarprogrammet i Linköping. Har 21,67 i blex, vad tror ni mina chanser är att komma in som reserv i Uppsala? Har i dagsläget reservplats 8 i blex och 49 i b1, i höst kom 18 reserver in i blex. :glad:
Bonke

Urval 1 Reserv

Inlägg av Bonke »

Hej!

Jag sitter i exakt samma sits, blev antagen till Linköping via HP och är reservplats 17 i Uppsala, hur tror ni att mina chanser ser ut?

Tack på förhand//bonke
Elinpelin

Urval 1 Reserv

Inlägg av Elinpelin »

Och här sitter jag och biter på naglarna med reservplats 7 i HP-kvoten på KI. Några tankar?! :nej:
Lund

Urval 1 Reserv

Inlägg av Lund »

Elinpelin; Jag är antagen på KI i HP-kvoten men sitter med 5e reserv i Lund. Så min plats på KI lär bli ledig, eller jag hoppas det iaf! Håll ut :)
Gast

Urval 1 Reserv

Inlägg av Gast »

Lund, får man fråga vad du har i hp?
Dazeenax

Urval 1 Reserv

Inlägg av Dazeenax »

Jag sitter som 40 reserv på HP-kvoten till KI.
Vad tror ni?
1,75 på hp
Yai

Urval 1 Reserv

Inlägg av Yai »

Fick reservplats 1 i Uppsala på HP. Är jag inne? Vågar man tacka ja till bostad?
Lund

Urval 1 Reserv

Inlägg av Lund »

Gäst; såklart du får fråga! :) Jag har 1,8 i hp. Undrar verkligen hur mina chanser ser ut inför urval 2 med reservnummer 5..? Har du själv sökt? :)
Gast

Urval 1 Reserv

Inlägg av Gast »

Har sj sökt i Lund och kom in i urval 1 (har 1.85). Mest bara nyfiken på vad du har eftersom du är nära att komma in. Tror att du kan vara säker på att komma in i Lund, redan i urval 2. Ses förhoppningsvis 26e januari :glad:
Elinpelin

Urval 1 Reserv

Inlägg av Elinpelin »

Lund: Då håller jag tummarna för dig i Lund! Hihihi! :ful-ler:
Låst