Cookies

Europeiska unionen och Sveriges riksdag kräver att alla hemsidor informerar läsare om cookies. Denna sajt använder cookies för Google Analytics, för att spara döljande av notiser och annonser och för andra funktioner. Ifall din webbläsare är inställd på att acceptera cookies tolkas det som samtycke.

[ dölj detta och visa notiser i menyn nedanför vid nya händelser ]

Forum

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster

Bostad och reservplats

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2016 års vårtermin.

07 jan 2016, 13:59

Ja, det är faktiskt svårt att hitta bostad de flesta är från februari och januari. Jag har hittat bostad från januari men från 18 januari till 1 februari har jag inte någonstans att bo. Sen eftersom jag bor i Göteborg och är reserv 10 så vill jag självklart börja plugga i Göteborg. Så jag vet inte om jag ska ansöka om bostaden i februari ?
Gäst

07 jan 2016, 14:42

Jag ska åka ner på måndag och få ett akutboende från studentkåren, det kan du också ska satsa på? Det är inte så hemskt som man tror, man kan få lägenhet/eget rum/ rum i korridor. Håll bara tummarna att man får någonting bra :) Det kan man ha så länge tills man (förhoppningsvis) får samtalet från GU.
z94

07 jan 2016, 14:45

Hej hur fixade du akutboende ?
Gäst

02 feb 2016, 12:04

Hej!

Om du valde att plugga i Örebro och fortfarande letar boende har jag en lägenhet att lånbyta med. Det är en etta vid Järntorget och jag letar efter vad som helst i Göteborg!

http://www.blocket.se/orebro/Central_1_ ... 1&direct=1
Ellen