Reserver i Linköping

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2016 års vårtermin.
Ecasson
Inlägg: 59
Blev medlem: 28 dec 2015, 14:16

Reserver i Linköping

Inlägg av Ecasson »

Hej,

Denna tråd tillägnas åt reserverna i Linköping.
Skriv gärna ert quota, reservnummer samt betyg. Ska ni tacka nej till er plats, snälla skriv ner detta också!

Lycka till
sofiamedf
Inlägg: 11
Blev medlem: 27 okt 2014, 16:32

Reservintagning Linköping

Inlägg av sofiamedf »

Hej Ecasson,

Jag är reserv nummer 24 i HP-kvoten Linköping. Kommer tacka ja så länge jag inte kommit in i Göteborg (reservnr: 22 i HP-kvoten) känns det som för närvarande.

Du vill inte själv avslöja? ;)

Tack detsamma!
Ecasson
Inlägg: 59
Blev medlem: 28 dec 2015, 14:16

Reservintagning Linköping

Inlägg av Ecasson »

Haha, det vill jag göra, men jag kan inte svara precis eftersom mitt fall är mer komplicerat. Jag väntar på ONHs beslut. Jag kommer förmodligen konkurrera inom B2, men även B1 är möjlig. Har 21,91 som betyg. Jag räknar i stort sett med B2, det är därför jag frågar om reservintagningen.

Lycka till! Jag tror att HP-kvoten kommer ha det största antal antagna reserver till slut.
grissle16
Inlägg: 4
Blev medlem: 10 dec 2015, 11:44

Reservintagning Linköping

Inlägg av grissle16 »

Hej!

Bra initiativ Ecasson :tummeupp: Jag har 16 i reservnummer i HP-kvoten och om de ringar så kommer jag att tacka ja :glad:

Lycka till allihopa!
Gäst

Reserver i Linköping

Inlägg av Gäst »

Up
marcusp90
Inlägg: 14
Blev medlem: 28 dec 2015, 09:53

Reserver i Linköping

Inlägg av marcusp90 »

Reserv 1 HP.
arre

Reserver i Linköping

Inlägg av arre »

Reserv 2 HP
Gäst

Reserver i Linköping

Inlägg av Gäst »

Eftersom ni skriver reservnummer och inte mer antar jag att ingen blivit uppringd än. Hoppas de sätter igång imorgon.
marcusp90
Inlägg: 14
Blev medlem: 28 dec 2015, 09:53

Reserver i Linköping

Inlägg av marcusp90 »

Jag är reserv 1 i HP-kvoten med 1,70 som resultat vid höstens HP. Har inte fått något samtal än men syon Gunilla Åberg sade den 7e att hon skulle börja kalla reserver så fort hon har tid. Eftersom det har varit julledigt och det säkert finns en del information att bearbeta från urvalen så kan det ju faktiskt dröja lite. Än har det ju bara passerat 3 arbetsdagar för henne sedan hon kom åter.
Gäst

Reserver i Linköping

Inlägg av Gäst »

Reserv 10 biex och kommer tacka nej :)
Låst