Stora reservtråden?

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2016 års vårtermin.
Gdansk-student

Stora reservtråden?

Inlägg av Gdansk-student »

Jag är BI-reserv 2 i Örebro och 3 i Umeå. Släpper mina platser om jag inte får tillgodoräkna mig tidigare studier (läser T5 i Gdansk nu). Om jag får tillgodoräkna mig så blir förmodligen platsen i T1 ledig oavsett :glad:

Lycka till alla! :tummarupp:
INA

Stora reservtråden?

Inlägg av INA »

Hej du som är reserv i Umeå HP-kvoten!
Jag är antagen i Umeå men väntar på att bli uppringd från en annan skola där jag är 1:a reserv. Så fort de ringer så avsäger jag mig min plats i Umeå.
Hoppas du hinner förbereda allt inför flytt osv...
Håller tummarna för alla reserver nu!

:glad:
Christoffer

Stora reservtråden?

Inlägg av Christoffer »

Hej!

Jag står som reserv #1 i HP-kvoten i Umeå och håller tummarna för att du , INA, kommer in på ditt reservintag istället! :ler:
Jag har mejlat studievägledaren för Läk i Umeå men på honom lät det som att det inte alls e säkert att jag kommer in eller att jag åtminstone kommer kunna kallas väldigt sent.
INA

Stora reservtråden?

Inlägg av INA »

Så fort nån skola börjar ringa reserver så kommer det nog börja röra på sig i alla reservintag. Men det är rätt så påfrestande att man isf får besked så sent. Kanske tom efter kursstart :ledsen:
marcusp90
Inlägg: 14
Blev medlem: 28 dec 2015, 09:53

Stora reservtråden?

Inlägg av marcusp90 »

Har vi någon här som eventuellt kommer släppa sin plats i HP-kvoten Linköpings Universitet? Jag är reserv 1 där men antagen i Örebro, var jag kommer släppa min plats så fort de ringer från LiU.
93daniela
Inlägg: 9
Blev medlem: 30 dec 2015, 21:53

Stora reservtråden?

Inlägg av 93daniela »

Är det någon som blivit uppringd alls? Till nåt universitet?
Gast

Stora reservtråden?

Inlägg av Gast »

Linköping kommer börja ringa redan imorgon eller i början på nästa vecka!
Gäst

Stora reservtråden?

Inlägg av Gäst »

Är det någon av er som blivit antagna i Göteborg som kommer att tacka nej till eran plats om ni blir antagna någon annanstans? :glad:
vhansson92
Inlägg: 47
Blev medlem: 25 sep 2014, 18:50

Stora reservtråden?

Inlägg av vhansson92 »

Inga reserver uppringda ännu från något universitet? :)
806

Stora reservtråden?

Inlägg av 806 »

Gäst skrev:Är det någon av er som blivit antagna i Göteborg som kommer att tacka nej till eran plats om ni blir antagna någon annanstans? :glad:
Blir jag reservantagen till Uppsala så ger jag upp min plats på Göteborg! Jag har reservplats nummer 3 inom BIEX-gruppen! Hoppas att mitt svar var dig till hjälp! :)
Låst