TAGGA FÖR 2:A URVALET I MORGON!

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2016 års vårtermin.
vhansson92
Inlägg: 47
Blev medlem: 25 sep 2014, 18:50

TAGGA FÖR 2:A URVALET I MORGON!

Inlägg av vhansson92 »

Lycka till allihop som hoppas på antagning i morgon! :tummarupp:
Hoppas

TAGGA FÖR 2:A URVALET I MORGON!

Inlägg av Hoppas »

Hej! Jag är reserv 24 i HP-gruppen till läkarprogrammet i Umeå. Totalt är 48 antagna inom denna kvot. Tror du jag har jag någon chans?

Tack!
Gast22

TAGGA FÖR 2:A URVALET I MORGON!

Inlägg av Gast22 »

Lycka till! :tummarupp:
vhansson92
Inlägg: 47
Blev medlem: 25 sep 2014, 18:50

TAGGA FÖR 2:A URVALET I MORGON!

Inlägg av vhansson92 »

Har ingen aning "Hoppas". Jag hoppas själv på antagning nu i Göteborg med reservplats 71. Fruktar att jag kommer in tidigast i reservantagningen eller eventuellt inte alls. Vi får se! Inte långt kvar nu! :)
Guest

TAGGA FÖR 2:A URVALET I MORGON!

Inlägg av Guest »

Lycka till alla! Så nervöst! :tummeupp:
Gäst

TAGGA FÖR 2:A URVALET I MORGON!

Inlägg av Gäst »

Vet någon när det publiceras på antagning.se? Är det som förra urvalet, alltså runt 11-tiden?
Hoppas

TAGGA FÖR 2:A URVALET I MORGON!

Inlägg av Hoppas »

Alltså har sån ångest.. Vet inte ens om jag ska påbörja läkarstudier om jag kommer in. Pluggar för närvarande till civilingenjör på CTH (första året, jag är 22 år). Tycker det är roligt, men har alltid velat bli läkare. Men nu när denna "dröm" börjar realiseras börjar man tveka på om det verkligen är det jag vill...

Hur vet ni att det är detta ni vill? Är det sköna människor på läkarprogrammen? Är van vi festerna på Chalmers, så hoppas på att mina medstudenter på läkarprogrammet i så fall kan släppa loss. Vad säger ni? Hur gamla är ni och gillar ni att festa?
zzz

TAGGA FÖR 2:A URVALET I MORGON!

Inlägg av zzz »

"Hoppas" - Jag vet att detta är vad jag vill bli, för jag kan inte tänka mig bli någonting annat, jag brinner inte för något annat och har aldrig gjort. Jag har inte heller haft något intresse för de övriga programmen som finns och tror inte heller det kommer ske.

Festande och liknande behöver du inte oroa dig om, alla läkarstudenter är inte "uptight". Jag är inte ett dugg "uptight" och har vänner på chalmers, jag har gått på festu och liknande. Är 20år
Eccasson

TAGGA FÖR 2:A URVALET I MORGON!

Inlägg av Eccasson »

Hej Hoppas,

Jag är lite ''gammalt'' också. År 23 och har redan ett kandidat i sociala frågor, men att studera på läkarprogrammet har blivit min dröm. Var sökte du, GTB?
Hoppas

TAGGA FÖR 2:A URVALET I MORGON!

Inlägg av Hoppas »

Men då har du åtminstone en examen redan Eccasson. Det är jag långt ifrån :tunga: Jag sökte alla läkarprogram, men har väl störst chans att komma in i Umeå. Vart har du sökt?
Låst