BII i Uppsala

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2016 års vårtermin.
morran

BII i Uppsala

Inlägg av morran »

Hej, hur stor är mina chans att komma in på UU med BII 21,33 22,31 nu till vt 16?
Senast redigerad av Nils den 05 dec 2015, 14:08, redigerad totalt 2 gång.
Anledning: rättning enligt senare information ("22,31" stod även i den ursprungliga trådrubriken)
Ecasson

Uppsala med BII 22.31?

Inlägg av Ecasson »

Hej,


Du har jättestor chans. Kanske du blir antagen även efter det första urvalet. I det andra säkert!
Morran

Uppsala med BII 22.31?

Inlägg av Morran »

Tack, hoppas verkligen att jag kommer in. Har varit ett rent helvete att läsa upp alla tunga naturämnen :(
Ecasson

Uppsala med BII 22.31?

Inlägg av Ecasson »

Det blir det. Du ska in på UU, jag är säker på det. Du väl förtjänar det
JMF

Uppsala med BII 22.31?

Inlägg av JMF »

Menar du 21.31 eller 22.31? Du har skrivit olika i rubrik och text. Med 22.31 tror jag din chans är stor i BII, men väldigt liten med 21.31 dessvärre
morran

Uppsala med BII 22.31?

Inlägg av morran »

Ja, så detta i efterhand också. Mitt rätta betyg är precis som i rubriken 22.31.
JMF

Uppsala med BII 22.31?

Inlägg av JMF »

Vad skönt, då tror jag du har stor chans! Jag söker också in med 22,3 fast i Lund. Hoppas! Lycka till
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Inlägg: 4717
Blev medlem: 22 apr 2008, 23:52

BII vid Uppsala

Inlägg av Nils »

En sidodiskussion som inte gällde trådens ämne (BII-gränsen för antagning i Uppsala) har tagits bort.

/ Moderator
arsh

BII i Uppsala

Inlägg av arsh »

Hej ,
Nils kan du snälla skriva hur liten chans jag har att komma in på UU med BII 22,09
sture

BII i Uppsala

Inlägg av sture »

Hej. Jag tror du kommer in som reserv. Men inte i urval 1 eller 2. Gissningsvis är chansen att du kommer in 80 till 90% mvh Sture
Låst